با ورود رقبای جدید و جوان به تیم ملی، افتخارات بزرگی برای قایقرانی ایران در پیش است

ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922815

کانوی سرمربی تیم ملی ایران گفت: با آزمون ها و اردوهای فراوان، جوانان مستعد زیادی وارد تیم ملی شده اند که مطمئناً در آینده باعث افتخار ایران خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایمان پورعزیز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری آزمون انتخابی تیم ملی پس از قهرمانی کشور گفت: اقدام خوب فدراسیون پس از قهرمانی کشور تشکیل اردوی انتخابی بود که اکنون با تست گیری مشخص شده است. کالیبر رقبا و بهترین ها به اردو می روند.» تیم ملی هم اضافه می شود.

وی درباره مسابقات قهرمانی کشور گفت: از سال گذشته ورزشکاران زیادی در قالب اردوی تیم ب در استان های خود با برنامه سرمربی تیم ملی فعالیت کردند که منجر به حضور نفرات جدید در مسابقات قهرمانی کشور شد و این بار نام های جدید روی سکوی مسابقات قهرمانی کشور را ببینیم.

پورعزیز درباره عملکرد نبی رضایی در مسابقات جهانی گفت: پس از مسابقات جهانی پس از استراحتی کوتاه بلافاصله اردوها برگزار شد، در مسابقات جهانی با کسب مدال طلای محمدنبی رضایی یکی از بزرگترین اتفاقات برای خانواده قایقرانی و معتقدم که ورزشکاران تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جوانان و زیر 23 سال آسیا، مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی مدال های زیادی کسب خواهند کرد.

وی درباره اردوهای آتی تیم ملی گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، اردوهای تیم ملی در رده های سنی زیر 23 سال و بزرگسالان ادامه خواهد داشت و با ورود بازیکنان جوان به بدنه تیم ملی، در آینده نیز ادامه خواهد داشت. شاهد افتخارات بزرگی از این تیم خواهیم بود. ما ورزشکار هستیم.

پورعزیز درباره حضور ابهای آرام سرمربی تیم ملی برزیل نیز گفت: حضور پدرو سنا باعث ایجاد انگیزه در تیم های ملی و همه ورزشکاران می شود و با تلاش مربیان و دستیارانی که در کنار او همکاری می کنند، یک نیرو قوی می شود. تیمی تشکیل شد که مطمئنا در آینده افتخارات بزرگی نصیبش خواهد شد. برای قایقرانی ایران مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید