با چه منطقی بسته های اینترنت 60 درصد گرانتر است؟

با چه منطقی بسته های اینترنت 60 درصد گرانتر است؟

روز جدید : نماینده اگلید در مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات خواست تا نسبت به افزایش تا 60 درصدی بسته های اینترنتی پاسخ دهد و منطق و توجیه این امر را اعلام کند.

مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود دو ماه پیش در نامه ای به جنابعالی حدود 10 موضوع مربوط به جهاد کشاورزی را متذکر شدم. شنیده یا دریافت شده است.

وی افزود: در بحث قیمت میوه طی یک ماه گذشته شاهد افزایش سرسام آور قیمت محصولات کشاورزی بودیم، خدای ناکرده جهاد کشاورزی و وزیر صمت کنترل بازار را در دست خواهند داشت؛ زیرا شرایط به گونه ای است که برخی از میوه ها به آن می رسند. 25 تا 30 هزار تن.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی نیز با تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درباره مشکل دام هایی که باعث ذبح دام های مولد شده است، گفت: آقای ساداتی نژاد قول داده اید که موضوع دام ها را حل کنید و حذف ارز ترجیحی و حذف ارز ترجیحی را مد نظر قرار دهید. آن را به دولت تحویل دهید.”

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو هشدار داد و گفت: شما در کمیسیون تلفیق قول دادید که اگر ارز ترجیحی حذف شود تاثیری بر قیمت داروها نخواهد داشت اما متاسفانه ما افزایش قیمت ها را مشاهده کنید.»

صالحی در خصوص قاچاق آرد و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه نیز گفت: این امر با توجه به خشکسالی اخیر در کشور می تواند تهدیدی جدی باشد.

وی همچنین به وزیر ارتباطات درباره افزایش تا 60 درصدی بسته های اینترنتی تذکر داد و گفت: با چه منطق و توجیهی این کار انجام شد؟ آیا سایت های جدیدی راه اندازی کرده اید؟ خدمات جدیدی ارائه کردید؟ آیا کمیت و کیفیت خدمات شما افزایش یافته است؟

نماینده مردم اگلید به وزیر ورزش و جوانان درباره پروژه های نیمه تمام شهرستان ها و عدم توزیع عادلانه اعتبارات تذکر داد و گفت: قبل از مطرح شدن موضوع سریعتر این موضوع را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید