بخش خصوصی از نبود کارمندان دولتی در نمایشگاه های تخصصی به ستوه آمده است

ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1787900

آرمین سلسانی رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: عدم حضور مسئولان و کارکنان دولتی در نمایشگاه های تخصصی با حضور فعالان این اداره باعث دلخوری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آرمین سلسانی امروز در جمع خبرنگاران در زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و صنعت معدن در زنجان اظهار داشت: تبلیغات نمایشگاه های فضای مجازی هنوز در کشور صورت نگرفته و ملموس نیست و بیشتر به تبلیغات بیلبوردی توجه می کنیم.

وی با بیان اینکه دولت ها نیاز به حضور بیشتر در نمایشگاه های تخصصی دارند، افزود: بخش خصوصی به دنبال دیده شدن در نمایشگاه است و حضور مسئولان استانی در نمایشگاه باعث می شود بخش خصوصی دغدغه ها و دغدغه های خود را مطرح کند.

این مسئول بیان کرد: برگزاری جلسات با استاندار و کارکنان دولت در کنار برگزاری نمایشگاه های تخصصی مشکلاتی را ایجاد می کند و دولت ها نیز در جریان این مشکلات قرار می گیرند.

رئیس خانه معدن استان زنجان بر لزوم مشارکت قابل توجه مردم در برگزاری نمایشگاه های صنعتی و معدنی تاکید کرد و گفت: آخرین دستاوردها در نمایشگاه های تخصصی ارائه می شود و استان ها می توانند با این امکانات آشنا شوند. “

صلسانی یادآور شد: این عصبانیت در بین فعالان اقشار مختلف وجود دارد که در سال‌های اخیر مسئولان در نمایشگاه‌ها حضور پیدا نکرده‌اند و این امر این قشر را از حضور در نمایشگاه‌های تخصصی منصرف می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات اجرای بخشنامه در استان زنجان گفت: این موضوع خارج از استان است و نمی توانیم با قوانین در استان مشکلات آن را حل کنیم.

این کارمند ادامه داد: راهکارهای دایره ای لازم برای پیاده سازی در نرم افزار ارائه شد و همانطور که سازمان جنگل ها قبل از اجرای طرح های استحصال مناطق را مشخص می کند، فضاهای دایره ای با رنگ قرمز در نقشه مشکل مشخص شود. در این زمینه کاهش دهید.

رئیس خانه معدن استان زنجان ادامه داد: متاسفانه بخشنامه ها و قوانین موجود اجرا نمی شود و متاسفانه ایراداتی به اجرا وارد می شود که نسبت به فعالان این بخش وقت و انرژی بیشتری می گیرد.

c10bf539 62f9 4978 8676 d37759d5c453 خبر خاکستری

صلسانی خط کشی مناطق معدنی را تسهیل کننده اجرای طرح های معدنی عنوان کرد و گفت: در صورت تعیین حریم، معدن کاران در مناطق مشکل دار سرمایه گذاری نمی کنند و وقت و هزینه خود را هدر نمی دهند.

وی با اشاره به جابجایی منطقه حفاظت شده انگوره گفت: پیشنهاد استان به مرکز ارائه شده است اما باید جلسه هیات عالی نظارت با حضور رئیس جمهور تشکیل و در مورد چهار مورد تصمیم گیری شود. مناطق.”

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حوزه استحفاظی انگوران کوچکتر نخواهد بود، بلکه فقط بحث جابجایی در این زمینه مطرح شده است به طوری که این جابه جایی بر اساس پتانسیل های معدنی صورت گرفته است.

رئیس خانه معدن استان زنجان با اشاره به سنگسار برخی معدنچیان گفت: برخی از کارکنان دوست ندارند کارهای اجرایی انجام دهند و مخالفت با هر طرحی برایشان آسانتر از حضور در میدان و اعزام کارشناس برای ارزیابی است. و مشکل را بررسی کنید.»

صلسانی بر لزوم مداخله استان زنجان در موضوع معادن تاکید کرد و گفت: نه گفتن به پروژه های منابع طبیعی دلیل بر کار خوب نیست و باید در این زمینه بازرسی انجام شود.

وی درباره موضوع سهمیه خاک انگوره گفت: این سهمیه از سوی تهران اعلام شده و پشت درهای بسته تصمیمی گرفته نمی شود اما با توجه به رشد تقاضا در این حوزه با عرضه کمتری مواجه هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: طبیعی است که شرکت های با تجربه، پرسنل و توان بیشتر از منابع خاک انگوره استفاده بیشتری کنند، البته گاهی اوقات الزاماتی مانند سایر بخش ها در این زمینه وجود دارد.

رئیس خانه معدن استان زنجان از ارائه خاک گوگردی آنگورا در بورس خبر داد و گفت: در صورت عدم حضور نامزد در بورس، این محصول از بورس حذف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید