بداخلاقی در تاریخ نکونام و استقلال بود/ در جام جهانی می توانیم کاری کنیم کارستان!


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855306

من به جای سراج به هیئت مدیره فدراسیون فوتبال نخواهم رفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همه بازیکنان تیم ملی امسال ستاره هستند و می توانیم در جام جهانی کارستان کاری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: او هم اعلام کرد و حواشی به پایان رسیده است. واقعاً حیف است که برنامه ریزی ها درست و اصولی نباشد. همیشه شعار می دهند و از برنامه ریزی زبان کوتاه مدت، میان مدت یا بلندمدت صحبت می کنند، اما در این مدت ما آموزش ندیدیم که به یک ضعف بزرگ تبدیل شد.

وی افزود: افرادی وارد می شوند که هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند که در کلاس های مربوطه شرکت نکرده اند و مجوز لازم را ندارند اما تحت فشار روی نیمکت ها می نشینند که این موضوع به دردسر بزرگی برای فوتبال ما تبدیل شده است. طبیعی است که وقتی زمزمه می شود سراغ مربی ای برویم که در جهت فنی و حرفه ای حرکت می کند، جواد نکونام هم یکی از کسانی است که هر دقیقه خودش را اعلام می کرد، رفت، تمام کرد و …

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره برخی بداخلاقی ها گفت: قطعا همینطور بوده است. کار حرفه ای این است که دو باشگاه با یکدیگر صحبت کنند و به توافق برسند. به عنوان انتقال بازیکنی که در آن دو طرف به جمع بندی و توافق نهایی می رسند و در نهایت به صورت قرضی یا دائم به تیم دیگری می رود. در مورد مربی هم باید نظارت دقیق و اصولی باشد تا شاهد این اتفاقات و مشکلات نباشیم.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر توافق باشگاه با سعیداععی گفت: این بازیکن توسط مدیرعامل جذب نمی شود، سرمربی و کادرفنی در این باره صحبت خواهند کرد. آنها همچنین برای بازیکنانی که آزاد هستند مذاکره می کنند. نکونام و مجتمع فولاد پایبند به اصول هستند. سراغ بازیکنی که قرارداد دارد نمی رویم. این غیر اخلاقی است. کادرفنی در حال مذاکره برای لیستی است که قصد تهیه آن را دارند، اما هنوز بازیکنی را برای انجام کارهای نهایی معرفی نکرده اند.

گرشبسبی درباره وضعیت مجمع فدراسیون فوتبال و شرایط تیم ملی تصریح کرد: قطعا شرایط ایده آل نبود و بحرانی شد. باید طوری مدیریت شود که دچار تعلیق، نقل و انتقالات و این چیزها نشویم. این در شأن فوتبال و ورزش ما نیست، ما بهترین تیم را داریم و باید در جام جهانی نتیجه شایسته ای بگیریم. همه بازیکنان او ستاره هستند و ما می توانیم کاری کنیم، کارستان، مثل والیبال و این دست نیافتنی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: 90 درصد کار یک ورزشکار روحی و روانی است. مثلا الان کسی نیست که به طارمی بگوید در زمین چکار کند، چگونه دریبل بزند و… اگر آرام باشیم و بازی تدارکاتی را مدیریت کنیم، قطعا در جام جهانی امسال می توانیم کاری انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان به ورزشی رادیو تهران گفت: تا کنون صحبتی مبنی بر حضور در هیات مدیره فدراسیون فوتبال به جای مهرداد سراج نشده است و کاملا تکذیب می کنم و تاکنون برنامه ای ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید