نمی توانیم برای سرمربیگری تیم ملی تاریخ تعیین کنیم/ از حضور کی روش در قطر بی اطلاعیم

ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922199

ما به دنبال بهترین فرد با بالاترین امتیاز هستیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: نمی توانیم تاریخ دقیقی را برای تعیین سرمربی تیم ملی تعیین کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی با تاکید بر اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مستلزم تایید، دقت و سرعت عمل است، گفت: برای انتخاب بهترین گزینه باید حوصله و دقت و با جمع بندی هیات مدیره و رسیدن به گزینه های مشخص باشد. ، ما این موضوع را روشن خواهیم کرد.” خواهد بود

وی ادامه داد: بحث تیم ملی بزرگسالان و سایر رده ها موضوع بسیار مهمی است و دغدغه همه اهالی فوتبال است. شکی نیست که این موضوع برای فدراسیون، رئیس و هیئت رئیسه اهمیت بالایی دارد و دقت در تصمیم گیری و بهترین تصمیم یکی از تاکیدات فدراسیون است. هدف ما این است که این موضوع را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن نهایی کنیم که به مرور زمان مشخص خواهد شد، اما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی برای این موضوع ارائه کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: علاقه مندان به فوتبال انتظار دارند با توجه به شرایط موجود بهترین گزینه برای تیم ملی ایران انتخاب شود و هدف ما در هیات رئیسه نیز بر همین اساس است. ما به دنبال بهترین فرد با بالاترین بهره وری هستیم و بر این موضوع تاکید داریم.

اوصولی در پاسخ به اخبار منتشر شده مبنی بر حضور کی روش در قطر گفت: ما هیچ اطلاعی از آن نداریم و اطلاعات ما همان اطلاعاتی است که در رسانه ها منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید