بدشانسی پرسپولیس به ضرر تیم یحیی

بدشانسی پرسپولیس به ضرر تیم یحیی

تراکتورسازی در ادامه روند موفقیت آمیز نتیجه گیری خود با قربان بردیف، این بار در آزادی طلسم بزرگ پرسپولیس را شکست و حریف پیشتاز را شکست داد.

تراکتورسازی که این بار در هفته هفتم لیگ بیست و دوم برای مدت ها مقابل پرسپولیس و یحیی گل محمدی شکست خورد، موفق شد سه امتیاز ارزشمند آزادی را از آن خود کند و به عنوان یک مدعی ظاهر شود. شاگردان بردیف که برنامه ریزی بهتری نسبت به پرسپولیس به نمایش می گذاشتند و در ضدحملات و هجومی زهردار بودند، در نهایت با ضربه محمد عباس زاده توانستند قفل دروازه بیرانوند را بشکنند و پیروز آزادی را ترک کنند.

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس در این نبرد روزی خاطره انگیز را برای خود رقم زد. مهاجم تراکتورسازی مازنی که با سرمربیگری علیرضا منصوریان راهی تبریز شد و در این مدت موفق شد در حمله شیرهای سرخ تبریزی نمایش موفقی از خود به جای بگذارد، در دومین حمله جدی خود به قصد گلزنی به سمت دروازه حریف. موفق به ارائه یک شکار برای سه امتیاز گوربن بردیف شد

عباس زاده قبل از صحنه گل و دقایقی قبل از آن موقعیت خوبی داشت که تیر دروازه مانع از گلزنی او شد اما دقایقی بعد با بیرانوند تک به تک شد و در موقعیتی قرار گرفت که اولین ضربه او توسط دروازه بان مهار شد. قرمزها موفق شدند روی یک لای آپ یک گل میدانی سه امتیازی برای تیمش به ثمر برسانند. شاید اگر این موقعیت دقایقی زودتر برای عباس زاده به گل پیروزی تراکتور تبدیل می شد، فرصت های بیشتری برای پرسپولیس ایجاد می کرد تا در جستجوی گل تساوی باشد و با برنامه ریزی و تمرکز بیشتری به دنبال هدف خود برود.

تراکتورسازی با سومین پیروزی فصل خود و با کسب 11 امتیاز پس از غلبه بر یک افتتاحیه ضعیف در لیگ، در مسیر بازگشت به گروه مدعیان قرار دارد و هفته آینده نبرد سختی را مقابل مس رفسنجان خواهد داشت. باید دید عباس زاده و یارانش با هدایت قربان بردیف چه برنامه ای برای گرفتن نارنجی ها از جبهه خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید