جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی به تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد/ مصدومیت شجاع بدشانسی بزرگی بود


ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817498

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این برد را به کره تبریک می گویم زیرا آنها شایسته برد بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی گفت: ابتدا به تیم کره تبریک می گویم. آنها شایسته پیروزی بودند. در نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم چون در دفاع عقب مانده بودیم و می خواستیم با توپ های بلند با سردار توپ را بگیریم. تنها کاری که از بچه ها خواستم این بود که دفاعی بازی کنند و توپ را به هافبک ها بدهند و آنها را در مسابقه شرکت دهند.

وی افزود: مصدومیت شجاع یکی دیگر از بدبختی های بزرگ ما بود که در نیمه اول اتفاق افتاد. جای بازیکنان هجومی خیلی خالی بود و این مشکل بیشتر به خاطر نتیجه ندادن بازی به نفع ما بود. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در نهایت نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره گل جدید شان هیونگ مین به ایران گفت: شان بازیکنی است که همیشه ارزش ها و کلاس جهانی خود را نشان داده است. او در هر لحظه از مسابقه می تواند با حرکات خود نتیجه را تغییر دهد.

اسکوچیچ درباره فینال مقابل لبنان گفت: ما این مسابقه را واگذار کردیم. پرواز طولانی و اختلاف زمانی و همچنین غیبت بازیکنان فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. دوست داریم در آخرین دیدار مقابل لبنان پیروز شویم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید