بدشانسی نبود جای پرسپولیس و استقلال داشت عوض می شد

بدشانسی نبود جای پرسپولیس و استقلال داشت عوض می شد

شاید باورش کمی سخت باشد اما او مدافع گلزن پرسپولیس در نیم فصل بود. علی نعمتی مدافعی که اوایل این فصل به پرسپولیس آمد، در چند بازی ابتدایی نیمکت نشین بود و شانسی برای بازی نداشت. با این حال نعمتی کم کم موفق شد به پرسپولیس بپیوندد و صبر خود را به دست آورد. علی در نیم فصل 4 بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و بهترین گلزن سرخپوشان در نیم فصل دوم محسوب می شود. فرصتی دست داد تا با این بازیکن نیشابوری گفتگوی تفصیلی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

من می خواهم قبل از شروع فصل و جایی که باید خانه ات را می فروختی تا رضایتت را بگیری برگردم. صحبت در مورد آن.

من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. همانطور که خیلی ها می دانند باشگاه شهرخودرو برای رضایت من 3 میلیارد پول نقد درخواست کرد و باشگاه پرسپولیس نتوانست این پول را پرداخت کند. من از گرفتن رضایت خیلی اذیت شدم و بعضی ها واقعا سنگسار و اذیت می کردند. در نهایت خانه ام را به پرسپولیس فروختم و هزینه رضایت نامه را پرداخت کردم. من خیلی دوستش داشتم و مشکلی از این بابت نیست

پشیمان نیستی که خانه ات را فروختی و به پرسپولیس آمدی؟ آیا می دانید خانه از پارسال چقدر گران شده است؟

بله از قیمت ها تا حدودی مطلع هستم. قیمت خونه قطعا بالا رفته ولی از کاری که کردم پشیمون نیستم. انسان برای رسیدن به آنچه دوست دارد دست به هر کاری می زند. من عاشق پرسپولیس هستم و اگر قرار بود به تیم محبوبم بیایم تمام زندگی ام را می فروختم. من افتخار می کنم که پرسپولیسی هستم و افتخار می کنم که عضوی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم. از بچگی یک روز پیراهن پرسپولیس را می پوشیدم و برای تیم محبوبم بازی می کردم. خدا را شکر به آرزوی خود رسیدم و اکنون در باشگاه بزرگ پرسپولیس عضویت دارم.

با این حال گلزنی برای شما با پیراهن پرسپولیس حس متفاوتی دارد. درست است، واقعی؟

این دقیقاً همان چیزی است که من واقعاً از آن لذت می برم. یکی از بهترین حس هایی که در زندگی ام داشتم گلزنی برای پرسپولیس بود و از این بابت بسیار خوشحالم.

اولین گل دربی و حساس ترین بازی فصل را زدی. گلی که البته 3 امتیاز هم نگرفت. از بازی و گلی که به ثمر رساندید بگویید.

واقعا روز تلخی برای من و البته همه پرسپولیس بود. مسابقه ای که باید به راحتی پیروز می شدیم و 3 امتیاز را می گرفتیم با تساوی به پایان رسید. حیف است و شاید باورتان نشود که هنوز هم گاهی اوقات دلم برای این بازی تنگ می شود. فکر می کنم در زمین کاملا تیم برتری بودیم و باید 3 امتیاز را می گرفتیم. فقط یک غفلت زدیم و 3 امتیاز از دست دادیم. اگر این مسابقه را می بردیم قطعا برای ما قهرمانی می شد و خیلی چیزها فرق می کرد. به هر حال اپیزود برای ما اینطور شد و با گل من نتوانستیم دربی را ببریم.

در دربی چند بار با پاس رامین رضایان همین گل را زدی. معلومه که خیلی با رامین هماهنگ هستی.

خب ما آموزش های زیادی انجام می دهیم و مراکز رامین کاملا عالی و درجه یک هستند. هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد و خوشبختانه نتیجه چند گل برای پرسپولیس بود.

با اینکه آخرین مدافع هستی اما بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل دوم هستی. منظورت چیه؟

خب اولی لطف خداست و دومی همت بچه ها و کارکنان. هر کاری انجام می دهم وظیفه خودم است و باید بهترین عملکرد را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم. امیدوارم مهره مفیدی برای تیمم بوده باشم و هواداران و کادرفنی از من راضی باشند. در حالی که نتیجه پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و فرقی نمی کند چه کسی گل بزند و چه پاس گل بدهد.

فکر می کنی دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس و از دست دادن 2 جام در این فصل چه بود؟

تیم ما از نظر گلزنی عملکرد بدی نداشت اما در چند بازی که شدیداً به 3 امتیاز نیاز داشتیم، به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین باعث شد مسیر قهرمانی را از دست بدهیم و جام ها را از دست بدهیم. فکر می کنم در برخی بازی ها واقعا بدشانس بودیم و در حالی که بهترین تیم زمین بودیم و باید پیروز می شدیم، این اتفاق نیفتاد و به راحتی برای حریف امتیاز گرفتیم. فکر می کنم تیم ما امسال لااقل یک جام قهرمانی را داشت.

فصل بعد را چطور می بینید؟

فعلا تمام تمرکزمان روی بازی آخر مقابل فجر است. می خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم و لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم. ما باید رتبه دوم را حفظ کنیم و این تنها کاری است که در حال حاضر می توانیم برای هواداران انجام دهیم. امیدوارم فصل را با پیروزی به پایان برسانم و پس از چند روز استراحت و ریکاوری برای فصل آینده آماده شوم. قطعا هدف ما برای فصل آینده کسب عنوان قهرمانی است و مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

پس از گلزنی در لیگ و جام حذفی، بسیاری از یحیی گل محمدی انتقاد کردند و گفتند کادرفنی باید تعویض شود. نظر شما در این زمینه چیست؟

من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم زیرا مسئولیت من نیست. با این حال یحیی گل محمدی برای پرسپولیس زحمت کشید و از مکتب پرسپولیس است. پرونده جناب یحیی که بسیار واضح است و نیازی به تعریف من ندارد. ما یک تیم هستیم و باید تمام تلاش خود را برای جبران موفقیت پرسپولیس انجام دهیم.

شما زمانی بازیکن شاههدورو بودید و او هم تیم شما محسوب می شود اما به نوعی گل شما باعث سقوط این تیم شد. منظورت چیه؟

واقعا از سقوط شهرستان هودرو ناراحتم و دلم برای مردم مشهد و استان خراسان می سوزد. من چندین سال در این تیم بازی کردم و خاطرات خوبی از شهر هودرو دارم. راستش گل من باعث سقوط شهرهدرو نشد اما این تیم خیلی وقت پیش سقوط کرده بود. اما یک سری اتفاقات و تصمیمات باعث شد این تیم خوب به لیگ های پایین سقوط کند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که شهرهدی به لیگ برتر بازگردد.

فصل آینده پایان جام جهانی خواهد بود و قطعا بازیکنان انگیزه زیادی برای درخشش در مسابقات باشگاهی خواهند داشت. آیا قصد دارید به تیم ملی دعوت شوید؟

قطعاً همان چیزی است که او گفته است. سال آینده برای همه بازیکنان بسیار مهم است، زیرا هر بازیکنی می خواهد جام جهانی را تجربه کند. قطعاً انگیزه زیادی دارم که بتوانم ابتدا خوب بازی کنم و در پرسپولیس مفید باشم، سپس به تیم ملی دعوت شوم. بازی در تیم ملی آرزوی همه بازیکنان است و قطعا به آن فکر خواهم کرد.

آیا برای فصل آینده در پرسپولیس می مانی؟

خب من به جز این فصل 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و قطعا در تیم محبوبم خواهم ماند. بازی برای پرسپولیس افتخار بزرگی است و انشالله فصل آینده در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید