جای ظالمان و مستضعفان عوض شده است


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834067

یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به جعل سیاسی در دوره گذشته مدیریت ستادی شهر گفت: جای ظالمان و مستضعفان عوض شده و ظالم معترض است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیداحمد علوی در شصتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در واکنش به توئیت پیروز حناچی شهردار سابق تهران گفت: ای کاش این توییت را درباره نیروی کار منتشر نمی کرد و اجازه می دهیم چه شهری. کارکنان رفتند، در قلب ها بمانند.

وی تاکید کرد: باید به نکاتی از دوره قبل اشاره کنم. آقای حناچی! بسیاری از مسئولان شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی در درگیری های سیاسی مدیریت شهری سابق آسیب دیده اند.

علوی به پرونده های مختلف ستادی در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: این پرونده ها بر اساس توهمات ذهنی درباره کارکنان با عناوینی مانند «در ستاد فلانی کار می کرد»، حزب الله آنجاست، «عکس داشت. اینستاگرام “و موارد مشابه دیگر. در مورد رای برخی از طرفداران شما.

وی با اشاره به اصلاح 3000 نفر در دوره قبل مدیریت شهری، یادآور شد: شما با افتخار این اصلاح را انجام دادید.

e8c8063b dbde 4c39 a3eb fc64d70746bc خبر خاکستری

یکی از اعضای شورای شهر تهران خطاب به مدیران شهری دوره قبل گفت: این موارد باعث می شود همه حق اظهار نظر در مورد نیروی انسانی داشته باشند اما شما مدیران قبلی نخواهید داشت.

وی در توصیه به مدیران فعلی شهر گفت: آنچه در گذشته مسئولان شهرداری با ما کردند، بد، غیر انسانی و غیر اسلامی بوده است. ما به عنوان رهبرانقلاب حق تکرار و ایجاد طبقه بندی سیاسی و جناحی نداریم.

علوی یادآور شد: اولین و مهمترین اصل این است که همه ما کادر، سرمایه شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: وقتی شفاف عمل نکنیم و به موقع برای پاسخ گویی نرسیم جای ظالم و مظلوم عوض می شود. سکوت ما برای حدود 50 نفر که دلیل آن اتفاق هم شناخته می شود، جای ظالم و مظلوم را عوض کرد.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید