شهید سلیمانی اقتدار و تحرک مضاعفی به محور مقاومت بخشید

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922060

این کارشناس سیاسی گفت: سردار سلیمانی به محور مقاومت در جغرافیای منطقه اقتدار و تحرک مضاعفی بخشید و باعث ناکامی های فراوان غرب شد. سردار سلیمانی با مراجعه به مکتب خود توانست این کار بزرگ را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد یاری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی توانست گفتمان مقاومت را به ثمر برساند و پایه های استکبار را متزلزل کند. هژمونی با تلاش او

وی در ادامه گفت: مکتب حاج قاسم الگویی معتبر در دنیا شده است که ریشه در مبانی تدفین دارد.

یاری گفت: «ولایت» و حفظ نظام خط قرمز او بود و این دو موضوع مهم ترین ویژگی مکتب او محسوب می شود.

این کارشناس سیاسی به ویژگی های مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: از ویژگی های مکتب حاج قاسم ولایت داری، توکل به وعده الهی، معنویت، سخت کوشی، دشمن ستیزی و هوش فراوان برای اجرای آنچه معتقد است است.

وی افزود: سردار سلیمانی به محور مقاومت در جغرافیای منطقه اقتدار و تحرک مضاعفی بخشید و باعث ناکامی های فراوان غرب شد. سردار سلیمانی با مراجعه به مکتب خود توانست این کار بزرگ را انجام دهد.

یاری گفت: ما نه در داخل کشور بلکه در خارج از مرز با شرارت های دشمن مواجه شدیم و مدرسه حاج قاسم موفق شد همه این شرارت ها را از بین ببرد.

وی افزود: مقابله با داعش و… هزینه زیادی دارد اما حاج قاسم با مراجعه به مکتب اسلام و مکتب امیرالمومنین (ع) توانست این هزینه ها را از بین ببرد.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم از مظلوم دفاع کرد، توانست تنوع را به وحدت تبدیل کند و امنیت ایجاد کند، این هنر مکتب حاج قاسم است که می تواند بهترین الگو برای خادمان کشور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید