بدهی اداره ورزش سراوان منجر به قطع برق مرکز واکسیناسیون شد/ آیا واکسن های کرونا خراب شد؟

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784472

شرکت سراوان الکتریک در اقدامی ناگهانی به دلیل بدهی وزارت ورزش و جوانان برق یکی از سالن های تزریق واکسن تاج را قطع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ صبح امروز به دلیل قطع ناگهانی برق، مردم برای دریافت واکسن کرونا به یکی از مراکز واکسیناسیون در شهرستان سراوان مراجعه کردند. فعالیت این مرکز مختل شده است.

قطعی ناگهانی برق در حالی از سوی اداره برق شهرستان در دستور کار قرار گرفت که تمامی واکسن های کرونا در مرکز تزریق شهروندان نگهداری می شود و شرط بقای آن ها نگهداری در دمای خاص یخچال است.

به گفته شهروندان سراوانی برق این مرکز واکسیناسیون که یکی از سالن های اداره ورزش و جوانان است از صبح امروز قطع شده است و این نگرانی جدی اهالی را از فساد واکسن ها به وجود آورده است. .

بدهی 7 میلیونی؛ علت قطعی برق اداره ورزش و جوانان

محمدرضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوانا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ساعت 8 صبح امروز برق اداره ورزش و جوانان و کل مجموعه ورزشی به دلیل بدهی هفت میلیون تنی قطع شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و بازپرداخت 10 روزه بدهی، اداره برق حوالی ساعت 10:38 برق این اداره را روشن کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: این بدهی مربوط به چند دوره است که اداره کل ورزش و جوانان با پیگیری های استانداری تصمیم گرفت تمام هزینه برق مصرفی ادارات ورزش و جوانان استان را یکجا پرداخت کند اما امروز علیرغم فعالیت مرکز ادغام «واکسیناسیون تاج در سالن «عصمت پناه» سرویس ورزشی شاهد قطعی دو ساعته برق بودیم.

خبرنگار ما برای بررسی موضوع نگرانی شهروندان از فساد واکسن کرون و علت قطعی برق اداره ورزش و جوانان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان تماس گرفت اما هیچ یک از کارکنان مذکور پاسخگوی تلفن آنان نبودند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید