تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در مرکز از مرز 45 درصد گذشت / فعالیت 2 ایستگاه سیار واکسیناسیون در اراک


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817977

فرماندار مرکزی محلس الائمه: برای سهولت و دسترسی سیار دو ایستگاه سیار واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ فرزاد اهل الائمه امروز در حاشیه بازدید از مرکز سیار واکسیناسیون اراک اظهار داشت: مردم استان مشارکت خوبی در امر واکسیناسیون داشته و دارند و امیدواریم این همکاری ها باعث شود. ادامه هید.”

وی افزود: این واکسن تاثیر بسزایی در کنترل بیماری های عروق کرونر قلب و کاهش خطرات ناشی از آن دارد، لذا از هموطنان عزیز می خواهیم به تکمیل واکسیناسیون خود ادامه دهند.

وی تاکید کرد: تزریق نوبت سوم واکسن در استان از 45 درصد جمعیت بستر فراتر رفته است که این آمار بسیار خوب و بالاتر از میانگین کشوری است و قطعا در کنترل و مدیریت بیماری بی تاثیر نخواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه استان مرکزی در نوبت اول و دوم واکسن کراون بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار مرکزی از کسانی که نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند اما نوبت سوم را به هر دلیلی تزریق نکرده اند، خواست در اسرع وقت به اولین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی افزود: خوشبختانه موج ششم را با سرعت بالا و حداقل سختی ها و خطرات پشت سر گذاشتیم که نشان از تاثیر واکسن و همکاری مردم با کادر بهداشتی و درمانی دارد و امیدواریم این روند نزولی ادامه داشته باشد. “

وی در پایان با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در پیک قبلی و روزهای بعد بیشتر در معرض خطر بودند و هستند، گفت: از هر فرصتی که پیش روی شماست استفاده کنید و خود را در برابر این بیماری و سویه های جدید احتمالی بیمه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید