بدهی شهرداری به عقب برگشت بیجار/ بدهکار کارشناس پروژه شهرداری ندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ من نمی توانم این کار را انجام دهم، نمی توانم آن را انجام دهم. پس از موضوعی مشروطیت، محلی که حوزه انتخابیه ی نماینده مجلس بود شهر نام داشت و می بایست اداره چون شهرداری (بلدیه) دادگستری (عدلیه)، دارایی و امور اقتصادی (مالیه)، آموزش و پرورش (معارف و اوقاف) و … در آنجا دایر می شد. این امکان وجود دارد که یک پارکینگ در فضای باز پیدا کنید و مکانی را پیدا کنید که بتوانید از آن بازدید کنید.

شهرداری بیجار (بلدیه) در زمان حکومت احمدشاه قاجار در چهارراه، روبروی شهید او «حق وردی» فعلی و داخل کوچه باریک و پر پیچ و خم امام جمعه که اکنون به خیابان تبدیل شده است، شروع به کار کرد. یا سرپرست شهرداری مرحوم «مهدب تویسرکانی» است.

شهرداری بیجار، که چند صد سال و یک بار مجبور به چیزی می گویند، امروز تحت وزن از بدهی خم شده است و قادر به دریافت بود. آنها همچنین نیاز به نان از نانوایی در صورت لزوم.

1e55d865 d509 47f4 b6f0 656a1b4c98f6 خبر خاکستری

طراحی نیمه تمام کارخانه المان های بتنی به پروژه های دیگر پیوست

درآمد پایدار یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه شهری است که مستلزم برنامه‌ریزی مناسب و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های درآمد پایدار برای جلب مشارکت خصوصی برای توسعه شهرسازی است.

به طور کلی، منابع شهرداری در حال حاضر در دو محور، منابع داخلی و منابع خارجی بر اساس، منابع داخلی شامل هزینه های دریافت شده برای تعمیر و ساخت و ساز، زمین و اموال، و همچنین منابع خارجی، منابع با ایجاد درآمد پایدار، به عنوان مثال. ورود به بخش. خصوصی رفتن

ع. پاشازاده شهردار بیجار در اسفند 92 در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس مجتمع های اداری امیر گروس از برگزاری بلوک های بتنی کارخانه با وام 700 میلیون دلاری خبر داد و گفت که این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

اکنون پس از گذشت هشت سال از ساخت و ساز و افتتاح این صندوق پایدار درآمدی خبری نیست و این پروژه و سایر پروژه ها به فراموشی سپرده شده است.

اقدامات اولیه از جمله نصب سایبان و فونداسیون جهت نصب تجهیزات کارخانه در چند کیلومتری شهر کشیده شد اما متاسفانه شهرداری محترم 700 میلیون تومان اعتبار هزینه کرد که پروژه نیمه تمام ماند و این طرح نیز به سایر طرح های نیمه کاره پیوست. شهر.

1e28169a c372 48f1 969d 7c747a0b66d3 خبر خاکستری

وام پروژه برای قطعات مشخص به بدهی معوق کارگران شهرداری تقسیم می شود

به گفته مسئولان شهرداری، در سال‌های اخیر چندین مرحله اعتبار برای پروژه بلوک‌های بتنی بیجار در نظر گرفته شده بود که به دلیل کمبود پول برای پرداخت دستمزد کارگران تعیین شده بود.

پیمانکار پارک پروژه کوه آسفالت. بیجاری به شهرداری وقت بیجار دستور داد در حال حاضر سه میلیارد تا 8 میلیارد دلار به پیمانکار پرداخت کند که زمین پرداخت کرده است و هنوز نمی تواند با پیمانکار تسویه حساب را به اتمام برساند.

بی کفایتی مسئولان شهرداری باعث بدهکار شدن شهرداری بیجار شده است

حال جای سوال است که چرا شهرداران بیجار زیر بار اجرای پروژه هایی می روند که هیچ توجیه اقتصادی ندارد و تنها دلیل تکلیف آنهاست و مجبور به پرداخت پول اختصاص یافته برای پروژه ها مانند بخش های خاص مانند حقوق کارگران ..

شهرداری بیجار یکی از غنی ترین شهرداری در کردستان با کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک آن است که در بخش غربی این کشور، شستن شن و ماسه بسیار عالی منحصر به فرد است، به عنوان زمین های که در حال حاضر بدون صاحب، اما بی کفایتی و بزدلی شهرداران آن شهرداری مدیون است. .

دیدگاهتان را بنویسید