بدهی 14 میلیارد تنی شهرداری مهدیشهر / 5 پروژه در دستور کار جدی شهرداری مهدیشهر

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799784

شهردار مهدیشهر با بیان اینکه شهرداری مهدیشاه بالغ بر 14 میلیارد تن بدهی دارد، گفت: این میزان بدهی مربوط به دوره های قبل است که مربوط به پیمانکاران و اقداماتی است که در سال های اخیر انجام شده و باید وصول شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت ، علیرضا شربتدار شهردار مهدیشهر در اولین نشست خبری خود که به همت این نهاد برگزار شد، گفت: 42 درصد از بودجه شهرداری مهدیشهر در سال جاری یعنی 42 درصد از بودجه شهرداری مهدیشهر در سال جاری 2018، 2017، 2017، 2017، 2013، 1393، 1393، 1393، 1393، 1393، 1393، 1393، 1398، 1393، 1398، 1398، 1398، 1398، 1398، 1393، 1398، 1393، 1398، 1393، 1398، 1398، 1398، 1398، 1398، 1393، 1393 ه.ش. 40 میلیارد تومان که 50 درصد این مبلغ صرف امور جاری و مابقی صرف امور عمرانی شهر می شود.

شربت دار تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده و طبق پیگیری های انجام شده باید بالای 70 درصد بودجه تا پایان سال اجرایی شود.

شهردار مهدیشهر با بیان اینکه شهرداری مهدیشاه بالغ بر 14 میلیارد تن بدهی دارد، گفت: این مبلغ بدهی از گذشته است که مربوط به پیمانکاران و اقدامات انجام شده در سال های اخیر است و باید وصول شود.

وی در خصوص به روز رسانی حقوق کارکنان و کارکنان شهرداری تصریح کرد: کارکنان شهرداری از این نهاد نزدیک به دو ماه تاخیر می خواهند و این موضوع حل شده و حقوق کارکنان به روز شده است.

شربتدار با بیان اینکه اعتبار مناسبی از سوی دولت برای جاده دسترسی به بیمارستان جدید مهدیشهر در نظر گرفته نشده است، گفت: کل اعتبار راه دسترسی به بیمارستان دربند یک میلیارد و 500 میلیون تومان است و برای تامین اعتبار نیاز به پول بیشتری است. .

شهردار مهدیشهر از کمبود املاک شهرداری خبر داد و گفت: متاسفانه واحد املاک در شهرداری مهدیشهر کمتر از 3 واحد است که باعث می شود امور شهرداری کمی سریعتر پیش برود و باید تدابیر ویژه ای در دستور کار روزانه قرار گیرد. در این رابطه. “

وی با بیان اینکه 5 پروژه اصلی در دستور کار فوری شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه ها به صورت مستقیم توسط شهرداری اجرا می شود و قراردادهای لازم برای اجرای این پروژه مکتوب شده و برنامه های آن در حال انجام است.

شربتدار بازگشایی خیابان امام مهدیشهر را از برنامه های اصلی شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: بازگشایی خیابان امام در مراحل مختلفی پیش بینی شده است که فاز اول آن به زودی آغاز می شود.

شهردار مهدیشهر با اشاره به پروژه هایی از جمله تکمیل پارک آبشار مهدیشهر و تکمیل آرامستان جدید مهدیشهر، گفت: پروژه هایی مانند تکمیل پارک آبشار مهدیشهر و تکمیل آرامستان جدید مهدیشهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه برخی پروژه ها با حمایت بخش خصوصی اجرا می شود، گفت: مذاکراتی با بخشی از بخش خصوصی انجام شده و پس از توافق نهایی، این پروژه ها به سرعت اجرایی می شود.

شربتادار با اشاره به راه اندازی شهرداری های محله در مهدیشهر گفت: برای تسهیل در روند پرونده و ارائه خدمات مناسب به مناطق مختلف، شهر را به 8 منطقه تقسیم کردیم و برای هر منطقه یک شهرداری تعیین کردیم تا بتوانیم مشکلات خرد را حل کنیم. منطقه سریعتر تصمیم بگیرید

شهردار مهدیشهر با بیان اینکه شهرداری نتوانسته راه دسترسی به بیمارستان مهدیشهر را تملک کند، گفت: با توجه به اینکه راه دسترسی بیمارستان در دو طرف دانشگاه و گلخانه است، باید برای بازگشایی تملک شود. با توجه به وضعیت مالی فعلی شهرداری امکان تملک وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مذاکراتی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای از سرگیری مسیر انجام شده است، خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که با سازمان راهداری انجام شد مقرر شد در صورت وجود شرایط، اداره املاک و مستغلات از این مسیر که در اختیار این سازمان است، بالا برود. این ساکنان تا بتوانیم این مسیر را بازگشایی کنیم.

شربتدار از برنامه ریزی این شهرداری برای ایجاد فضای مناسب برای ایام نوروز خبر داد و گفت: در این شهرداری کارگروهی در این خصوص تشکیل شده و کار ما بر این است که از ظرفیت داخلی شهرداری برای ایجاد المان های مناسب استفاده کنیم. برای این روزها و در مناطق مختلف نصب کنید.

این مقام مسئول در پاسخ به خبرنگاران در خصوص انتصابات اخیر شهرداری گفت: در وجود نخبگان زیاد در شهر مهدیشهر شکی نیست اما با توجه به ضوابط موجود و عدم امکان استخدام نیرو و کمبود نیروی لازم در شهرداری نیازمندیم. برای آوردن نیرو.» شهرداری شهر دیگری برای مهدیشهر.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای استخدام نیرو در شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به کمبود نیرو در شهرداری و نداشتن مجوز لازم برای استخدام، مقرر شد آزمون استخدام نیرو برای استخدام نیرو در شهرداری انجام شود. شهرداری.

شربتدار با اشاره به دو گروه استخدامی اخیر برای شهرداری تصریح کرد: هر یک از این دو نیرو چندین سال سابقه مدیریت در زمینه های مربوطه دارند و شرایط لازم برای کار در این سمت ها را دارند اما با توجه به اینکه مجوز استخدام داریم. . «ما نیروی جدیدی برای شهرداری نداشتیم، مجبور شدیم این دوستان را از شهرداری دیگری دعوت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید