برآورد تورم 4; دسته گل امتحان مجازی! / بی سوادی پنهان دانش آموزان به دلیل بیماری عروق کرونر قلب است

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791407

در گفت و گو با مدیر آموزش و پرورش دهدشت عنوان شد؛

رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: بی سوادی پنهان دانش آموزان به دلیل بیماری عروق کرونر باعث تورم نمرات شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس آموزش و پرورش دهدشت در ابتدای سال در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس با بیان اینکه دغدغه خانواده دانش آموزان برای ادامه روند بازدید از کلاس درس بود، گفت: برگزاری دوره ها تاثیر چندانی در کنترل تاج نداشت.

فضللا گنجپور افزود: اگر بیش از یک سال آموزش مستقیم به دلیل عدم دسترسی دانش آموزان به فعالیت های آموزشی قطع شود، آسیب های جسمی و روحی جبران ناپذیری به دانش آموزان و خانواده، فرهنگیان و جامعه وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود دروس باعث ایجاد نوعی بی سوادی پنهان در بین دانش آموزان شده است، بیان کرد: شاخص های منفی ایجاد شده که منجر به افت تحصیلی و تورم نمرات شده است.

گنجاپور با اشاره به اینکه طبق تحقیقات آموزشی میانگین نمره هر درس در شرایط عادی و عادی 12 است، اما در شرایط کرونری این میانگین به 16 رسیده است که تورم چهار امتیازی را نشان می دهد.

وی گفت: این تورم نشان می دهد که خانواده دانش آموز در امتحانات شرکت می کنند و به جای آن جواب می دهند.

این مسئول تاکید کرد: نبود مدرسه باعث بی سوادی پنهان در جامعه شده است که قطعا در آینده به سطح دانشگاه نیز منتقل خواهد شد.

گنجاپور گفت: سیستم‌های آموزشی جهانی برای آغاز سال تحصیلی، سیاست‌های آموزشی خود را بر پایه در دسترس بودن کلاس‌هایی استوار می‌کنند که بیش از 140 کشور در سراسر جهان قصد تعطیلی نیمه‌وقت و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها را دارند. تایید شده.

وی با اشاره به اینکه ایران و در اصل استان ما و شهر شما سال تحصیلی 1400 را به صورت حضوری سپری کرد، افزود: مقرر شد طبق دستورالعمل های معروف به صفر 6، درس های پروتکل های بهداشتی در دنیا و ایران رعایت شود. دوباره باز کنید.

گنجی پور گفت: بر این اساس، مدیران مدارس موظف شدند چک لیست های هفتگی شماره یک و دو را در سامانه مربوطه تهیه و به وزارت آموزش و پرورش و به معاونت پرورشی و بهداشت مدارس ارائه کنند تا بر اساس اسناد مدارس نظارت شود. بازگشایی یا لغو.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به اینکه بیش از 75 روز از پایان مدرسه می گذرد، گفت: در این راستا کلاس و حتی مدرسه به دلیل کوچکترین علائم سرماخوردگی تعطیل شد.

گنجاپور ادامه داد: مدارس روستایی 15 نفره از اول مهرماه و در مدارس شهری ما بالغ بر 300 نفر بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت از آذرماه سال تحصیلی بازگشایی شدند.

وی گفت: کلاس های 30 نفره به دو گروه الف و ب به صورت زوجی و انفرادی تقسیم می شوند که آموزش در مدارس به صورت حضوری انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید