برای اجرای طرح ملی مسکن، مصالح، پیمانکار و کارگر مازاد بر نیاز داریم

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792783

رستم قاسمی در حاشیه جلسه هیأت اداری میبد با اشاره به دستاوردهای سفر خود به میبد گفت: یکصد میلیارد تن برای احداث پروژه راهداری دو خطه در ضلع شرقی میبد و … اختصاص یافته است. روزهای پیمانکاری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور و هیئت همراه دستاورد خوبی برای استان یزد خواهد بود، افزود: اینجا میبد است و کارهای خوبی انجام خواهد شد. اقدامات در حوزه راه، شهرسازی و مسکن.

وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: بحث مسکن بحث جدی دولت و مجلس است و مصمم هستیم به 4 میلیون مسکن دست پیدا کنیم که یک پروژه بزرگ جهانی است.

وی بابیان اینکه بیش از این پروژه مصالح، پیمانکار و کارگر در کشور داریم، گفت: ساخت 20 هزار مسکن در استان یزد آغاز شده و به 30 هزار مسکن می رسیم.

قاسمی افزود: تصمیم می گیریم از طریق الحاقیه در برخی شهرها زمین تهیه کنیم تا اگر خدا بخواهد به وعده دولت در مورد مسکن عمل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست های دیگر استاندار، نماینده و مسئولان از جمله فاز دوم بیمارستان میبد، گفت: تا زمانی که وزرا قدرت دارند کوتاهی نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید