برای اصلاح آیین دادرسی کیفری و قانون بکارگیری سلاح وارد مجلس شوید


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808308

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی خطاب به فرماندهان انتظامی فارس؛

عزیزی خواستار تغییر آیین دادرسی کیفری و قانون استفاده از سلاح شد و گفت: این طرح برای حمایت بیشتر پلیس و حفظ حقوق شهروندان برای امنیت بیشتر در مجلس در حال بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه، ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گردهمایی افسران و فرماندهان نیروی انتظامی استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رنجبر شهید امنیت و تبریک این روز گفت: دهه فجر انقلاب و ولادت حضرت علی (ع): یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی حمایت های لازم از حافظان نظام است.

وی با بیان اینکه پلیس به سه نوع حمایت نیاز دارد، افزود: پلیس در صحنه برای اینکه بتواند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد نیاز به حمایت های قانونی، قضایی و سازمانی دارد که در بعد قانونی مجلس باید به وظایف خود مانند اتخاذ موثر عمل کند. قوانین

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: برای حمایت پیگیری کنید.

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون امنیت ملی برای بررسی، به روز رسانی و اصلاح قوانین در حمایت از نیروی انتظامی، افزود: قوانین باید به گونه ای نوشته شود که حمایت کامل از شهروندان باشد. پلیس از ناقضان نظم و قانون لذت می برد.

عزیزی همچنین تاکید کرد: در قانون نیازهای پلیس از جمله تجهیزات مدرن و آموزش های علمی باید جدی گرفته شود و مجلس در این زمینه نظر کارشناسی دارد.

وی با نگاهی به تمامی دستگاه های دخیل در ایجاد امنیت و نظم گفت: محصول این هم افزایی نظم و امنیت بیشتر را به دنبال دارد و در این راستا باید نگاه خود را به امنیت تغییر دهیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی در پایان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رنجبر نیروی انتظامی که چندی پیش توسط یک روحانی عالی رتبه ترور شد، از تلاش بی وقفه فرماندهان انتظامی استان فارس برای تامین امنیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید