تغییر قانون بکارگیری سلاح از خواسته های جدی ناجا است


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805863

پس از دستور ویژه برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش؛

فرمانده کل شورای انتظامی در صدور دستور ویژه برخورد قاطع با اراذل و اوباش اصلاح قانون بکارگیری سلاح را درخواستی جدی و فوری از سوی قوه مقننه و قوه قضائیه خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری فرمانده معظم کل قوا ضمن تاکید بر اصلاح قانون بکارگیری سلاح و حمایت کامل قضایی از کارکنان ناجا، دستور ویژه برای ادامه برخورد قاطع و به طور جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان سازمان های انتظامی در سراسر کشور.

با تبریک و عزاداری شهادت سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رنجبر جانشین فرماندهی کلانتری بیدار شیراز در درگیری با اراذل و اوباش، خانواده وی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند: در همه جا با قاطعیت برخورد کرده اند. مردم و با افتخار جان گرانبهای خود را فدای امنیت و آرامش جامعه کرده اند و مردم عزیز نیز از آنان قدردانی می کنند.

فرمانده کل ناجا با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با دادستان کل کشور مجازات های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت جان برکف این افسر پلیس است، تاکید کرد: باید هرچه سریعتر برای دستگیری این اراذل و اوباش اقدام قاطع انجام شود. باعث ایجاد ناامنی در بین مردم شد.

فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرد: اجازه نمی دهیم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند که در مقابل میخ های پولادین پلیس مقاومت نخواهند کرد و در نهایت چیزی جز تسلیم شدن نخواهد بود. به قانون و مردم .

سردار اشعری گفت: امنیت انسانی خط قرمز پلیس است و برخورد مستبدانه با اراذل و اوباش مطالبه حقوق بشر است.

وی بیان کرد: برای امنیت به نیروی انتظامی نیاز است و همه نهادها و دستگاه های ذیربط از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری باید قوانین مورد نیاز پلیس را تصویب کنند و قانون استفاده از سلاح و سلاح را اصلاح کنند. و قضات محترم قوه قضائیه با حمایت قوی قضایی و صدا و سیما با حمایت رسانه ها با پلیس مقتدر در برقراری نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی و کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید