کارشناسی اصلاح و تکمیل قانون بکارگیری سلاح و حمایت ویژه پلیس پذیرفته می شود


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806040

دادستانی و شورای انقلاب استان هرمزگان با صدور اطلاعیه ای بر حمایت همه جانبه خود از سبزهای ناجا و مسئولان انتظامی استان تاکید و آمادگی خود را برای دریافت نظرات کارشناسی در خصوص اصلاحات قانون بکارگیری سلاح و حمایت ویژه از پلیس اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علیرضا احمدی مانس دادستان مرکز استان هرمزگان با صدور اطلاعیه ای بر حمایت همه جانبه سبزها و پرسنل پلیس ناجا در استان تاکید و آمادگی خود را برای دریافت نظرات کارشناسی در خصوص اصلاحات قانون سلاح و حمایت ویژه از پلیس اعلام کرد.

دادستان استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

به نام خدا

«در میان مؤمنان، اهل حق، راستگو باشید و از خداوند عهد و پیمان نبندید.

شهادت سرکوب شده شهید والامقام در عرصه امنیت; شهید علی اکبر رنجبر باعث درد و رنج همه مردم شریف ایران شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این شهید گرانقدر، این ضایعه بزرگ را به تمامی فرماندهان و کارکنان فرماندهی جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نمایم.

در واقع تغییر سیاست کیفری تقنینی به ویژه اصلاح قانون استفاده از سلاح و حمایت ویژه پلیس از نیازهای قانونگذار است.

با اعلام آمادگی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز شهرستان هرمزگان برای دریافت نظرات کارشناسی برای اصلاح قانون فوق، تاکید می کنم؛ مساعدت و حمایت همه جانبه این دادستانی از سبزپوشان ناجا و کارکنان پرتلاش فرماندهی انتظامی منطقه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

علیرضا احمدی منش (دادستان استان هرمزگان)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید