برای افزایش حقوق بازنشستگان نیاز به تصمیم گیری سریع وزرای کار و اقتصاد است

برای افزایش حقوق بازنشستگان نیاز به تصمیم گیری سریع وزرای کار و اقتصاد است

علی بابایی کارنامی گفت: پس از لغو مصوبه دولت در خصوص مصوبه شورای عالی کار و تعمیم آن به حقوق مستمری بگیران کشور در حوزه تامین اجتماعی، این اختیار به وزرای کار، اقتصاد و هیات امنای شورای تامین اجتماعی سریعا در این زمینه تصمیم گیری کنند بنابراین نباید بیش از این جامعه را ملتهب کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: امروز جامعه مدنی مستمری بگیران منتظر تصمیمات فوری وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و دولت این اختیار را به آن داده است، بنابراین علاوه بر این با توجه ویژه به وضعیت کارگران، باید در مورد حقوق مستمری بگیران در مناطق کشور و ارتش که برای ما بسیار مهم است تصمیم گیری شود. همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به وضعیت مستمری بگیران ارتش و روستایی و همه کارکنان کشوری مهربانتر از دولت قبل عمل کند.

وی تصریح کرد: انتظارات مجلس یازدهم از این موضوع بسیار بالا و معقول است چرا که با نگاه مهربانانه و با رویکرد عدالت اجتماعی به این موضوع می نگریم، لذا از رئیس جمهور و به ویژه دکتر کلیباف در دیداری که امروز در تهران دارند درخواست داریم. در این راستا تصمیم بر جبران خسارت های ناشی از گرانی های اخیر با استفاده از ابزارهای مدیریتی در شورای عالی دستمزد و حقوق بگیریم تا کارکنان و حتی کارکنان مجلس بتوانند از این مزایا استفاده کنند.

وی بیان کرد: باید از شهدای سرافراز حرم به ویژه شهید حمدانی و سردار سلیمانی که مظهر سربلندی کشور هستند یاد کنیم و انقلاب و نظام بیمه همیشه خون این شهدا بوده است، البته در طول این مدت مردم عاشورای حسینی و محرم به شورش های داخلی در سراسر کشور پاسخ محکمی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید