برای بازی مقابل پرسپولیس آماده می شویم

ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782097

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و مد در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی پس از تساوی 0-0 آلومینیوم اراک و کپر رفسنجان گفت: با کسانی که امنیت ورزشگاه شهید زینلی شهر سرجسمه را تامین کردند خداحافظی می کنم. دو سه بار در این ورزشگاه بازی کردم و شرایط اینجا خیلی سخت است. به همه بازیکنانی که خوب بازی کردند تبریک می گویم و فکر می کنم دروازه بان ما کم تاثیرترین بازیکن ما بود.
وی گفت: بازیکنان ما سه یا چهار موقعیت گل خوب داشتند که از دست دادند. آنها به تنهایی بازی می کنند و من از بازی تیمی لذت می برم. اگرچه ما مشکل داریم و باید این مشکلات را حل کنیم، اما باید به بازیکنان آلومینیوم از این بازی در زمین حریف و این زمان و ارتفاع بگوییم که اشتباه نکردند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بسته ماندن دروازه این تیم در چهار بازی ابتدایی لیگ بیست و یکم، گفت: مهم ترین نکته تبریک به تیم و دفاع آلومینیوم است. فرم دفاعی ما آنقدر خوب عمل می کند که تا اینجای کار تنها تیمی هستیم که گل نزده ایم و چنین فرصتی به رقبا نداده ایم. این برای من قابل احترام است و باید برای هواداران فوتبال مورد احترام باشد.
حتیبی درباره بازی در ارتفاع بالا در سارسمه گفت: شرایط بازی برای رقبا سخت است، اما ما آنقدر خوب تمرین کردیم و برنامه بدنسازی خوبی داشتیم که رقبا در هر مسابقه از دقیقه 70 به بعد امتیاز بیشتری به ارمغان آوردند. کم مقابل ما.» حتی تیمی مثل مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می کند، اما ما دست کم نگرفتیم و از نظر مس رفسنجان فکر می کنم خیلی بهتر از حریف بودیم.
وی در خصوص قضاوت محمدحسین ترابیان در این دیدار گفت: نباید در مورد داوری صحبت می کردم اما داوری خوب بود و یکی از بهترین قضاوت ها را داشت.

محمد ربیعی پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: به کادر فنی و مجموعه آلومینیوم اراک خسته نباشید می گویم. بخشی از خاطرات من از کار در اراک بود و خوشحالم که بازیکنانی را در این تیم می بینم که در زمان من به این تیم آمدند.
وی ادامه داد: هر دو تیم خیلی خوب کار کردند، حریف هفته گذشته پرسپولیس را برد، در نیمه اول همه چیز در اختیار ما بود. در نیمه دوم، نیمی از بازی و نیمی از بازی را داشتیم. در 5 دقیقه آخر هم موقعیت ها را از دست دادیم. این دیدار بسیار سخت بود زیرا اولین بازی رسمی ما در این زمین برگزار شد.
ربیعی تاکید کرد: باید خود را با این میدان وفق می دادیم اما بازی ما با فولاد نسبت به 5 روز پیش شاداب تر بود. در بازی با پدیده که اینجا اتفاق نیفتاد، برنامه های ما کمی عقب بود. همه می دانند که تیم های من کمی دیر کار می کنند اما قطعا تا روزهای آخر مثل دو سال گذشته خوب کار خواهیم کرد. ما برنامه بلند مدت و جوانان را ادامه می دهیم. امروز هم از 2 بازیکن امید استفاده کردیم. من کنار کسانی مثل مجید نصیری و یونس اکبرپور هستم، علی زارع هم وقتی به زمین آمد بازیکن امید ما بود. هفته گذشته نصیری به زمین آمد و اشتباه کرد اما همچنان می گویم پای آنها ایستاده ام. این افراد آینده این باشگاه خواهند بود. اگر امروز فرصت داشتم حتما از علی اکبر صادقی استفاده می کردم. کمی زمان می برد تا میانگین سنی تیم ما افت کند.
سرمربی کپر رفسنجان در مورد اینکه آیا وقفه های لیگ به ضرر این تیم است یا خیر، گفت: برخی صحبت ها را نمی توان در نشست خبری مطرح کرد زیرا بحث عمومی است. قطعاً از این موضوع رنج خواهیم برد. با سپاهان بیست و هفتم و با فولاد خوزستان دهم بازی کردیم. 2 بازی متوالی خارج از خانه هم مقابل فولاد و هم مقابل سپاهان انجام دادیم، این دیدارها در لیگ برتر سخت است، 4-5 بازی لازم است تا هماهنگی لازم بین تیم ها حاصل شود. در خط دفاعی و در مرکز و خط حمله 60 تا 70 درصد تیم ما نسبت به پارسال تغییر کرده است اما قطعا سال آینده اینقدر تغییر نخواهیم کرد.
وی افزود: 80 درصد بازیکنان ما قراردادهای بلندمدت دارند اما سال گذشته می خواستیم تیم را حفظ کنیم اما امسال به دنبال بستری شدن در بیمارستان هستیم. مثلا محمدی مهر، تیموری منشا، توکلی، مجید علیاری و …. همه آنها جدید هستند. “و آنها باید با هم بازی کنند تا هماهنگ شوند. چون می خواستیم به منبع برسیم، یک بازی هم با پیکان داشتیم که انجام ندادیم و تیم ما بازی ندارد. در آن بازی ما در آن حضور داشتیم. با کیفیت خوب و بازی بعدی بازی سختی خواهد بود و این تعطیلات باعث نگرانی ویل خواهد شد اما ما قطعا برای بازی مقابل پرسپولیس آماده خواهیم بود.
ربی با اشاره به برگزاری مسابقه در رفسنجان گفت: خوشحالم که این دیدار در رفسنجان برگزار شد. این تیم متعلق به مردم رفسنجان است و افتخار می کنم کاری که 2.5 سال پیش برای این تیم شروع کردیم به این حد رسیده است. ممکن است برخی از ما انتقاد کنند، اما من به نقد منصفانه پاسخ ندادم. قطعا حضور کپر رفسنجان در لیگ برتر اتفاقات خوبی را به دنبال دارد و ما اینجا مهمان هستیم. تا زمانی که اینجا هستم از تیم حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید