برای ترویج بسیج باید به جوانان خلاق فرصت داد. دولت اسلامی از طریق بوروکراسی به دست نمی آید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، سردار گلرضا سلیمانی امشب در همایش فرماندهان پایگاه بسیج گلستان با حضور سردار گلرضا سلیمانی مسئول بسیج مستضعفین اظهار داشت: استان گلستان یکی از استان های پیشرو و تاثیرگذار است در منطقه.. این یک انقلاب محسوب می شود و در زمان تاج نقش مهمی در تسلی و دستگیری نیازمندان و انتخابات 1400 داشت.

رئیس سازمان مستضعفان بسیج با اشاره به اینکه شجره نامه بسیج یک نهاد بزرگ و توسعه یافته است ، افزود: ما گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم و در 23 بهمن 97 وارد مرحله دوم انقلاب اسلامی شدیم. “

سردار سلیمانی یادآور شد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توضیح و تعریفی دارد که اگر به آن توجه نکنیم رویکرد و ذهن ما به سراغ سایر سیستم های جهان می رود و تصور می کنیم که نظام انقلاب اسلامی یک مدل از سیستم های دیگر است.

وی افزود: مردم سالاری دینی ، ساخته شده توسط امام (ره) و بیش از 98 درصد از افرادی که به آن رأی دادند ، از اسلام نشأت گرفته است و این نظام از نیازهای یک کشور بزرگ و یک ملت بزرگ در شرایط مختلف توسعه یافته و برگرفته شده است. دوره ها و شرایط “.

این مقام مسئول بابیان اینکه پنج مرحله از انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است و تنها در دهه اول بود که به دلیل جنگ و توطئه های مختلف دشمن شاهد دو مرحله بودیم ، افزود: بگذارید داعش عقب است و به همین دلیل است که ما هنوز در این مرحله هستیم.

سردار سلیمانی افزود: با ظرفیت بزرگی که در کشور داریم می توانیم به پنج مرحله انقلاب اسلامی برسیم و بیانیه گام دوم این مسیر را مشخص می کند.

وی گفت: در این راستا باید از تجربه تاریخی استفاده کنیم و از فرصت های موجود استفاده کنیم. شامل می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مقام معظم رهبری با پیروی از این م scienceلفه ، علم و دانش ، اخلاق و معلولیت ، کرامت اسلامی و سبک زندگی اسلامی را در اولویت هفتگانه بعدی قرار خواهند داد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: زمینه سازی برای قدرت خلاق و ابتکاری بسیج و ارتقاء این سازمان در گام دوم مهم است و ما باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: بسیج باید به عنوان لوکوموتیو انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف وارد میدان شود و باید چنان تقریبی را ایجاد کند که به اندازه مردم وارد عرصه شود ، مانند جنبش کمک های مومنانه و طرح و دوران سردار شهید سلیمانی. از حفاظت مقدس “

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای دستیابی به این اهداف انجام شده است و بر اساس ظرفیت هر منطقه ، برنامه ریزی به پایگاه های بسیج واگذار شده است و ما یک سیستم برنامه ریزی مبتنی بر پیام را اتخاذ کرده ایم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ملت ایران جهان را تحسین می کند. در این اپیدمی تاج ، ملت ایران حماسه ای برای رفع نیازهای انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی و ملت ایران خلق کرد ، عده ای به میدان آمدند و این فرهنگ در سراسر جهان گسترش یافت.

وی افزود: تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای جهان در حال شکل گیری است و کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی الگو می گیرند و برخی از کشورهای منطقه دقیقاً این الگو را به کار گرفته اند.

رئیس سازمان بسیج مظلوم تاکید کرد: در کشور ما 50 هزار پایگاه مقاومت داریم که ظرفیت عظیمی دارند و می توانند مبنای حرکت اجتماعی در کشور باشند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ما نمی توانیم از طریق بوروکراسی به تحقق دولت اسلامی دست پیدا کنیم و بروکراسی باید از نظر اندازه کاهش یابد و ما باید به سمت دموکراسی اسلامی حرکت کنیم.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید