برای حضور مستقیم 2 نماینده اردن در المپیک به تهران آمدیم


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816052

قهرمان المپیک ازبکستان در توکیو گفت: قصد دارم روند رو به رشد خود را ادامه دهم و برای دومین بار در بازی های المپیک مدال طلا کسب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ; محمدامین کلادی دانش آموز کلاس چهارمی چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره میزبانی ایران از مسابقات تکواندو گفت: از میزبانی ایرانی ها متشکرم. ما شاهد رقابت بسیار خوبی در بخش پاراکواندو بودیم و این مسابقات بسیار خوب برگزار شد. همه چیز سازماندهی شده بود و جا دارد از فدراسیون تکواندو برای برگزاری این مسابقات تشکر کنم.

وی افزود: هادی ساعی و همکارانش در فدراسیون تمام تلاش خود را کردند تا مشکلی پیش نیاید. همه چیز برای مسابقات آماده بود و مشکل خاصی ندیدیم.

کلودی در خصوص سطح چتربازی در زادگاهش الجزایر گفت: الجزایر در بخش ملی چتربازی تیم ملی ندارد اما برعکس ایران چتربازان بسیار خوبی دارد که قابل تقدیر هستند. در طول این سال ها تلاش کرده ایم در این زمینه پیشرفت کنیم.


العصاف: برای حضور مستقیم 2 نماینده اردن در المپیک 2024 به تهران آمدیم.

فارس العساف سرمربی تیم ملی تکواندو اردن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره حضور این تیم در مسابقات بین المللی تهران گفت: دریافت کنید.

العصف با اشاره به حضور دو نماینده کشورش در بازی های المپیک پاریس گفت: از آنجایی که جولیانا الصادق و صالح الشراباتی با نقاط مشترک خود مستقیماً به المپیک پاریس می روند، مجبور شدیم در این بازی ها شرکت کنیم. در مسابقات بین المللی تهران.» در نهایت این دو تکواندوکار به هدف خود رسیدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو اردن با اشاره به رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: برای درخشش شاگردانم پیش بینی داشتم و می دانستم آنها می توانند مثل همیشه شایستگی های خود را نشان دهند. تیم ملی اردن از هیچ تلاشی برای درخشش و ارائه بهترین های خود دریغ نکرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تکواندوکار شاگردانش را به چالش کشیده است، گفت: فکر می کنم عملکرد تکواندوکاران ایران کمتر از مردان نیست. فریدا عزیزوا در فینال جام جهانی جولیانا الصادق را به چالش کشید و الشراباتی کار سختی را مقابل نماینده ایران داشت.

العساف در پایان گفت: قبل از المپیک توکیو یک اردوی آماده سازی در ایران داشتیم و قبلا تجربه سفر به ایران را داشتم و از شرایط کاملا مطلع هستم. ایران کشور خوبی است و مردم آن کشور همیشه به ما لطف داشته اند.


الحلوانی: کسب چندین مدال ارزشمند در مسابقات بین المللی تهران راضی کننده بود

زید الحلوانی قهرمان تکواندو اردن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو برای رویدادهای بین المللی تهران گفت: در ابتدا بسیار خوشحالم که میزبان این مسابقات هستم. مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و امیدوارم برای شرکت در چنین تورنمنت هایی دوباره به ایران سفر کنم. در تکواندو نمی توان هیچکس را دست کم گرفت و باید به همه حریفان احترام گذاشت. من تمام تلاشم را کردم تا با تمام وجودم رقابت کنم.

فنی ترین تکواندوکار رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی درباره سطح ارتقای تکواندو اردن گفت: به آینده تکواندو کشورمان امیدوارم چرا که در مسابقات جهانی زیادی شرکت می کنیم و در هر مسابقه سعی می کنیم ارائه دهیم. بهترین توسط خودت امیدوارم بتوانم تکواندو را رشد دهم و در مسابقات معتبر جهانی مدال بگیرم.

وی در خصوص حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت: هادی ساعی اسطوره تکواندو جهان است و علاقه مندم با او ملاقات کنم و عکس یادگاری بگیرم.

ملی پوش اردنی در پایان سخنان خود گفت: ایرانی ها مردمانی مهربان و خوبی هستند و آنقدر صمیمی هستند که نسبت به اعضای خانواده ام با من مهربان تر و دوستانه تر رفتار می کنند. ایران کشور بسیار خوبی است و من از حضور در این کشور بسیار خوشحالم.


رشیدوف: می خواهم دومین مدال طلای خود را در بازی های المپیک پاریس کسب کنم

اولگ بک رشیدوف قهرمان ازبکستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام ریاست جمهوری تکواندو فدراسیون جهانی که به همت تهران برگزار می شود، اظهار داشت: از درخشش در این مسابقات بسیار خوشحالم. اولین سفر من به ایران است. تکواندوکاران ایرانی بسیار قوی و با استعداد هستند که می توانند هر حریفی را به چالش بکشند.

قهرمان چهارمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی با اشاره به قدرت تکواندو ایران در جهان گفت: ایران تکواندوی قدرتمندی دارد و این موضوع را نباید انکار کرد. در هر صورت از کسب مدال های طلای ارزشمند دشت 2 که امتیازم را در رنکینگ جهانی ارتقا داد، بسیار خوشحالم. من واقعاً به آن 40 امتیاز نیاز داشتم تا در رنکینگ جهانی ثابت باشم و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام دادم.

رشیدوف درباره هدف خود برای آینده گفت: قطعا می خواهم مدال طلای خود را در المپیک پاریس دو برابر کنم و بعد از المپیک توکیو افتخار جدیدی برای کشورم کسب کنم.

دارنده مدال نقره بازی های المپیک تابستانی 2019 در پاسخ به سوالی درباره الگوی خود در تکواندو گفت: از سال 2008 تصمیم گرفتم تکواندو را شروع کنم و الگوی اصلی من در تکواندو دائه هون لی تکواندوکار برجسته کره ای است.او در جنوب بود. و یک روز در المپیک توکیو با او ملاقات کردم و توانستم از سد او عبور کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید