برای نقل و انتقالات به پرسپولیس آماده باشید. 2+1 بازیکن در لیست گل محمدی

به گزارش شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که تابستان گذشته به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود در پست های مختلف نتوانستند نیازهای خود را تامین کنند، حالا از طریق نقل و انتقالات زمستانی برای حل مشکل بدهی خارجی خود تلاش خواهند کرد. برای جذب بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی.

مدیران پرسپولیس که همچنان بابت بازگشایی دیرهنگام پنجره نقل و انتقالات این باشگاه مورد انتقاد هواداران خود هستند، تمام تلاش خود را برای جذب بهترین نفرات از پنجره زمستانی لیگ برتر به کار بستند تا محبوبیت خود را نزد هواداران پرسپولیس افزایش دهند.

پرسپولیس پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود در اسرع وقت دو بازیکن تاجیکستانی را جذب خواهد کرد. اما شنیده ها حاکی از آن است که ستاد فنی سرخپوشان برای خریدهای بعدی خود تا باز شدن پنجره زمستانی منتظر خواهد ماند.

اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت خط حمله تیمش خواهد بود و در همین راستا دو گلزن مطرح اروپایی زیر نظر هستند تا در صورت امکان یکی از این گزینه ها را جذب کنند.

سرخپوشان در مرحله بعد اخراج رادوشوویچ را جبران می کنند و گفته می شود پرسپولیسی ها در این پست نظر مثبتی به پیام نیاز خواهند داشت. پیام نیازمند که شرایط خوبی در تیم پرتغالی ندارد، شاید برای گذراندن یک سال قبل از جام جهانی لیگ برتر ایران و درون دروازه پرسپولیس ابایی نداشته باشد.

پس از جذب این بازیکنان، پرسپولیس به فکر جذب ستاره های لیگ برتر ایران خواهد بود تا در صورت امکان تعدادی از این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید