برتری ملموس استقلال به خاطر این ستاره درخشان؟!

برتری ملموس استقلال به خاطر این ستاره درخشان؟!

شاگردان فرهاد مجیدی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر پس از 17 هفته رقابت در این فصل موفق شدند با 12 برد و 5 تساوی تنها تیم بدون شکست این دوره از رقابت ها باشند که با 41 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. .

در پایان هفته دوم بازی های برگشت استقلال اولین تیمی شد که این فصل از مرز 40 امتیاز عبور کرد و حالا با 27 گل زده و تنها 6 گل خورده تفاضل گل مثبت 21 است. نتایج مطلوبی که این روزها به دست آمده است. اکثر کارشناسان شرایط استقلال را با تیم ملی فوتبال کشورمان مقایسه می کنند. تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ در 14 بازی از 15 بازی اخیر خود پیروز شده است.

در روزگار فیفادی که تیم ملی مقابل عراق و امارات بازی می کرد، بسیاری از کارشناسان فوتبال مستقیماً به نقش مؤثر کریم باقری و وحید هاشمیان در نمایندگی تیم ملی چه از نظر نظم و چه از نظر تکنیکی اشاره کردند و آن هم نه یک نفر. نقش آن دو را درک کرد. هیچکس. این روزها گروهی از کارشناسان مستقل علاوه بر تمجید از عملکرد و استراتژی کادرفنی فرهاد مجیدی، مستقیماً به فرهاد مجیدی مربی ایتالیایی و دستیار ایرانی فرهاد مجیدی مراجعه می کنند. این دو مربی که به همراه فرهاد مجیدی مشاور سرمربی استقلال در برنامه ریزی تمرینات و طراحی تاکتیکی روش تیمی برای ورود به مسابقات هستند.

فرهاد مجیدی از آخرین روزهای فصل گذشته که گابریل پین به ایران آمده بود، با اشاره به شب های مشترکش با این ایتالیایی، اشاره مستقیمی به این داشت که برای یادگیری بهتر طراحی مدام با دستیار خارجی خود مشورت و تبادل نظر می کند. و تاکتیک های تیمی برای ورود به مسابقات.

مجیدی در یکی دو فصل گذشته همواره از حضور صالح مصطفوی در کادر فنی تیمش بهره می برد و از این نظر قرابت فکری، ایمان و اعتماد خاصی به این دستیار ایرانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید