برخی با اظهارات بیهوده به مردم و نیروهای مسلح توهین کردند/ با این افراد برخورد خواهیم کرد

برخی با اظهارات بیهوده به مردم و نیروهای مسلح توهین کردند/ با این افراد برخورد خواهیم کرد

روز جدید : در جایگاه حوزه نهادی مرتبط با فرهنگ و هنر باید از تمامی ابزارهای قانونی برای پاسداری از مقدسات مردم و مقابله با گروه و افرادی که با تحقیر کشور به دنبال مخدوش ساختن فضای عمومی کشور هستند، استفاده کنیم. افتخارات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به اظهارات تعدادی از هنرمندان در واکنش به اتفاقات آبادان گفت: کشور به دنبال نشان دادن تیرگی فضای عمومی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در ادامه آمده است: با اظهارات بیهوده و سخنان واهی با کسانی که بخواهند با سپاه پاسداران و پاسداران مقابله کنند برخورد خواهیم کرد.

اما شهروندان عزیز آبادانی به جز بخشهای انقلابی مردم عزادار شدند. مسئولان کشور در این مدت در پی این حادثه به دلیل بی توجهی دوره قبل و فساد ناشی از دوره قبل مردم آبادان را تنها نگذاشتند بلکه مردم را همراهی کردند.

برخی از اوهام با نوشتن کاغذهای بیهوده و بی توجهی به تلاش خالصانه مردم را آزرده می کرد. اما این آثار در عرصه فرهنگ و هنر قابل تحمل نخواهد بود و اهالی فرهنگ و هنر اجازه نخواهند داد فضای این میدان زلال به این گونه کارهای تخیلی آلوده شود.

در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یقیناً این راه را به زور ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد باورها و نهادهای مورد احترام مردم و کسانی که شب و روز خود را برای آرامش مردم سپری کرده اند توسط افراد نالایق مورد آزار و اذیت لفظی قرار گیرند. از واقعیت های جامعه آگاه نیستند. آنها باید قرار داده شوند.

هیچ مسلمان ایرانی نیست که روح و جانش سرشار از عشق و علاقه به امام رئوف نباشد.

این پیوند عمیق چیزی نیست که با یک کار ناشایست و بیهوده آسیب ببیند. خورشید همچنان به تابش، گرما و روشنایی خود ادامه می دهد

دیدگاهتان را بنویسید