برخی مشکلات و موانع به بانک ها بازمی گردد


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836066

موسوی گفت: بیشتر مشکلات و موانع جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال در حال بازگشت به حوزه بانکی است که امیدواریم در سال جدید شاهد آن باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست فرمانداری کهگیلویه در گفت و گو با صبح زاگرس کارگران را دستان هر جامعه ای که به سمت رشد، تعالی و شکوفایی حرکت می کند، عنوان کرد و گفت: باید با حمایت و برنامه ریزی، انگیزه و توان این کارگران بی ادعا را دوچندان کنیم. “.

عبدالعزیز موسوی با تاکید بر اینکه کارگران پرچمداران اقتصاد و سفیران رشد و توسعه هر کشور هستند، افزود: انقلاب اتفاق افتاده است. پیشانی ام را بالا می گیرم تا از این نعمت تشکر کنم و از همه کارگران تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک همه کارکنان از شرایط سخت و طاقت فرسا کاری برای شما عزیزان آگاه بوده و دغدغه این قشر زحمتکش و دلسوز جامعه را دارند. وی افزود: همه مردم و کارکنان نظام موظف به عبادت این قشر پرتلاش و ایثارگر هستند که با صرف انرژی موتور تولید و اقتصاد جامعه را روشن می کند.

موسوی با اشاره به اینکه کارگران پرتلاش امروز در خط مقدم تولید قرار دارند که باید از طرق مختلف موجبات آرامش خاطر آنان را فراهم آورد، ادامه داد: هر شرایطی این رسالت مهم جامعه را انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه کارگر و کارفرما مکمل یکدیگر هستند و هیچکدام بدون دیگری تاثیری ندارند، افزود: کارفرمایان باید با درک موقعیت ممتاز کارگر در محیط کار در جهت ارتقای رضایتمندی و رفع مشکلات طبقه کارگر تلاش کنند.

موسوی با اشاره به اینکه در سال 1401 دستمزد پایه کارگران 58 درصد افزایش یافت که نشان از حرکت انقلابی در راستای توجه به جامعه کارگری دارد، خاطرنشان کرد: است.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع اعتبارات اشتغال علاوه بر درآمدزایی برای قشر زحمتکش، نقش مهمی در توسعه شهرستان خواهد داشت، گفت:

موسوی همچنین از استفاده از آمار اشتغال در شهرستان گلایه کرد و افزود: این آمار در کهگیلویه 50 درصد است و آمار قابل قبولی نیست.

وی افزود: بیشتر مشکلات و موانع در حال بازگشت به حوزه بانکی است و امیدواریم در سال جدید شاهد رفع این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید