برد ابتکاری در شب بازگشت هواداران / تراکتور با هوادارانش امتیاز 20 را دریافت کرد.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819336

تراکتورسازی در یک بازی خانگی با حمایت هوادارانش موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد و سال جدید را با پیروزی شیرین و حیاتی آغاز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، تراکتورسازی در شب بازگشت هوادارانش و درخشش محمدرضا اکبری موفق شد با یک گل محمد عباس زاده میهمان خود مس رفسنجان را شکست دهد و سال جدید را با سه امتیاز شیرین آغاز کند.

این دیدار در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) با حضور حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام راه تبریز برگزار شد.

در نیمه اول با وجود اینکه تراکتورسازی بازی را بهتر آغاز کرد اما پس از دقایق ابتدایی تیم میهمان کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و به بازی ادامه داد.

پس از چندین موقعیت خطرناک مسی که با نمایش خیره کننده خاتمه نیافت، در دقیقه 37 در بازگشت به بازی میزبان در یک ضربه کرنر موفق شد با سر محمد عباس زاده دروازه میهمان را باز کند.

گل ورزشگاه را منفجر کرد و در دقایق باقیمانده نیمه اول با وجود حملات زهرآگین تیم میهمان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا شاگردان پیروز ارطغرول ساغلام راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تراکتورسازی عقب نشینی کرد و مراقب ضدحملات بود. این تیم در چندین ضدحمله موقعیت های خوبی برای افزایش اختلاف داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

فارغ التحصیلان محمد ربیعی برای تساوی تلاش کردند اما سد محکمی به نام محمدرضا اخباری آنها را ناکام گذاشت و دیدار دو تیم با یک گل به نفع علاقه مندان به پایان رسید.

به این ترتیب تراکتورسازی پس از سیزده هفته متوالی در اولین حضور هوادارانش پس از ظهور تاج قهرمانی را جشن گرفت و با شکستن جادوی خود انتقام دو شکست متوالی را از تیم رفسنجانی گرفت.

تراکتورسازی در جدول لیگ برتر با کسب سه امتیاز شیرین و حیاتی در این بازی خانگی امتیازات خود را به عدد 20 رساند و اگرچه از رده سیزدهم سقوط نکرد اما تا حدودی از بحران و منطقه خطر فاصله می گیرد.

از سوی دیگر کپر رفسنجان با 35 امتیاز در رده پنجم باقی ماند و فرصت بازگشت به رده چهارم را از دست داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید