برد و گلزنی تنها کار من نبود/ این بازی درس آموزی بیش بود


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810100

مهاجم تیم ملی کشورمان پس از گلی که برای آک در سوپرلیگ یونان به ثمر رساند، گفت: برد و گل من تنها کار من نبود، بلکه کل تیم با عملکرد خوب ما را به پیروزی رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از هفته بیست و چهارم این رقابت ها در سوپرلیگ یونان، آاک آتن به مصاف جانینا رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. در این دیدار کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی به مدت 90 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشتند و انصاری فرد در دقیقه 88 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. میلاد محمدی در آن دیدار نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

انصاری فرد پس از این برد و گل گفت: این برد و هدف من فقط کار من نبود، بلکه کل تیم با یک نمایش خوب باعث پیروزی ما شد، خوشحالم که در این دیدار پیروز شدیم و از این نتیجه راضی هستیم.

وی افزود: می خواهم به کل تیم تبریک بگویم. ما سخت کار کردیم. می خواستیم در این دیدار پیروز شویم چون روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه بردیم و از این بابت خوشحالیم. آنچه لازم است فراموش کردن گذشته و تمرکز بر آینده است. گذشته را رها کن

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: این بازی با سایر بازی ها متفاوت بود. این بیشتر از درسی بود که در مسابقات قبلی آموختیم. بنابراین ما پیشرفت کرده ایم. هواداران به ما انگیزه بیشتری دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید