بررسی نظام مشکلات خوزستان در دیدار استاندار با رئیس دیوان محاسبات کشور

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806225

خروجی مشکلات و مساعدت های دیوان محاسبات کشور در دیدار استاندار خوزستان با مدیرکل این اتاق بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان با حضور در دیوان محاسبات کشور با مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کرد.

بذرپاش در بخشی از این جلسه با ارزیابی اقدامات استاندار جدید در دوره کوتاه مدت مسئولیت خود، گزارش های موفق ارائه شده را مایه امیدواری مردم خوزستان ارزیابی کرد.

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی مردم این استان در مقاطع مختلف تاریخی و فداکاری آنان به انقلاب، رفع مشکلات موجود را کمترین اقدام در پاسخ به آنها دانست و تاکید کرد: همه ما مدیون خوزستان و مردم عزیزش هستیم. این افراد سال هاست که زحمت کشیده اند و رنج کشیده اند و سزاوار سختی های زندگی نیستند که بیشتر نگرانشان کند.

در این جلسه استاندار خوزستان با تشکر از حمایت های دیوان محاسبات کشور به تشریح برخی اقدامات انجام شده در مدت اخیر و همچنین برخی مشکلات پرداخت.

خلیلیان کمبود آب در بخش کشاورزی را مهمترین مشکل کشاورزان برشمرد و از کاهش ریزگردها در استان خبر داد و خواستار حمایت همه دستگاه ها برای رسیدن به نقطه پایدار و مطلوب شد.

وی همچنین به اقدام موثر دیوان محاسبات کشور در پرونده شرکت کشت و صنعت هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال اشاره کرد و از وضعیت فعلی شرکت و کارکنان آن سخنانی گفت.

یکی دیگر از موضوعاتی که از سوی استاندار خوزستان مطرح شد، وضعیت آب و فاضلاب این استاندار به ویژه اهواز و موضوع سیل بود. و همچنین تکمیل پروژه های فاضلاب و تصفیه فاضلاب اهواز در وضعیت خوبی قرار دارد.

حلیان افزود: علاوه بر این با آغاز به کار دولت جدید و شروع فصل پاییز، استان با کمبود آب در مخازن مخازن مواجه شده است. یکی از این اقدامات تغییر مدل کشت به منظور کشت غلات استراتژیک بود: «بدون ایجاد تضادهای اجتماعی که در تیرماه به استان آسیب جدی وارد کرد، به خوبی عمل کنیم.

صادق خلیلیان در پایان از مداخله به موقع و موثر دیوان محاسبات کشور در پرونده باشگاه های ورزشی خوزستان و کمک به رفع مشکلات آنها تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید