بررسی پرونده گل گهر; طوفان پرسپولیس در توییتر فایده ای ندارد؟

بررسی پرونده گل گهر;  طوفان پرسپولیس در توییتر فایده ای ندارد؟

انتشار فایل صوتی گفتگوی مشاور حقوقی عزیزی عداد خادم با رئیس کمیسیون انضباطی پرونده گابن از جمله تخلفاتی بود که هیئت شهاب به عزیزی عده خادم نسبت داده و در زمان تعلیق فدراسیون به آن اشاره شد. این سوال هم بهانه ای شد تا پرسپولیسی ها برای گرفتن ادعای خود در این پرونده تلاش کنند. البته درخواست آنها دور از واقعیت نبود، آنها مدعی بودند که اگر تخلفی در پرونده وجود داشته باشد، رسیدگی و حکم پرونده بازگردانده می شود.

در این شرایط اما گلایه استقلالی ها از این حرکت طبیعی است. موردی که آنها مداخله نکردند اکنون برای آنها دردسرساز شده است و موضوع بازگرداندن امتیازات اضافه شده به آنها با توجه به اعلام بازی گلگوتا با نتیجه 3 بر صفر خواه ناخواه باعث می شود. اوضاع برای آنها متشنج است

همین پرونده منجر به رسیدگی مجدد شد که به رئیس یا رئیس فدراسیون فوتبال این اختیار را داد که از هیئت استیناف بخواهد پرونده گابن را مورد بررسی مجدد قرار دهد. مهدی دادرس، یکی از اعضای کمیته استیناف در گفت و گو با رسانه ها روند بررسی این درخواست را اینگونه تشریح کرد: در همین راستا قبل از نظارت مجیدی می خواستند این نامه را ارسال کنند که در نهایت در حین حضور ایشان ارسال کردند. نامه بر اساس قانون، رئیس فدراسیون نمی تواند به طور مستقیم احتمال از سرگیری روند یا عدم امکان آن را بررسی و درباره آن حکم دهد، زیرا این موضوع تخصصی در صلاحیت قوه قضائیه است. بر این اساس، آقای ماجدی طبق قانون باید این درخواست را به کمیسیون مربوطه یعنی دادگاه تجدیدنظر ارجاع می داد که همین کار را کرد. این که آیا اعاده دادرسی امکان پذیر است یا خیر، در صلاحیت متقاضی است و نه ناظر، نه دبیر کل و نه شخص دیگری در این موضوع دخالت نکرده اند.»

همانطور که از اظهارات قاضی مشخص است، کمیسیون استیناف در حال بررسی است و با توجه به ارائه مدارک جدید از سوی باشگاه گلگوتا یا خیر، در مورد بررسی و صدور حکم تصمیم گیری خواهد کرد.

زیرا کمیسیون استیناف بار دیگر بنا به درخواست باشگاه گل گهر این پرونده را مورد بررسی جدی قرار داد و با بررسی کلیه مدارک ارائه شده با کارکنان باشگاه های گل گهر و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و کلیه پرونده ها صحبت شد. موضوع را رتبه بندی کنید

هیئت استیناف پس از بررسی همه جوانب، تصمیم به تایید رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده بازیکن گابنی گرفت و طبیعی است که تا زمانی که باشگاه گلگوتا مدارک جدید و محکمی ارائه ندهد، نظر خود را تغییر نخواهد داد. !!

در این رابطه حتی اگر متقاضی با تکرار پرونده موافقت می کرد، بعید بود که حکم قبلی خود را تغییر دهد. ضمن اینکه این رای تاثیر مستقیمی بر قهرمانی خواهد داشت و تغییر آن بدون مدرک حقوق تبعات زیادی خواهد داشت.

درست است که هواداران پرسپولیس در توییتر طوفانی به راه انداختند و با بیش از 2000 هشتگ خواستار ابطال پرونده گابن شدند، اما در این تماس همچنین تاکید شده بود که او تحت تاثیر این فشار قرار نخواهد گرفت.

بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه گهر که مدعی ارائه مدارک جدید است، می تواند هیئت تجدیدنظر را برای توقف رای گیری در مورد این اسناد مجاب کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید