بازیکنان پرسپولیس هم قبول دارند که قهرمانی شان فایده ای ندارد

بازیکنان پرسپولیس هم قبول دارند که قهرمانی شان فایده ای ندارد

رحمان احمدی درباره حرکت قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و قهرمانی در دست آنهاست. سپاهان باید برد و منتظر لغزش پرسپولیس باشد. اما پایان فصل به درازا کشید زیرا هر دو تیم امتیازات مختلفی را در طول فصل از دست دادند. اشتباهات داوری در این هفته ها بسیار موثر بوده و تاثیر آن در روند بسته شدن تیم مشخص است.

داوران نقش مستقیمی در تعیین قهرمان داشتند!

وی ادامه می دهد: صحبت در این باره فایده ای ندارد. منتظریم کمک داور ویدیویی بیاید و داوران این دانش را بیاموزند و کمتر در تصمیم گیری اشتباه کنند. فکر می کنم داوران نقش مستقیمی در تعیین قهرمان داشتند!

دروازه بان سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس در خصوص اظهارات پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر در هفته های گذشته گفت: این صحبت ها خوب به نظر نمی رسد. درویش در آن طرف و مورایس در آن طرف مقابل تیم مقابل صحبت می کنند و جالب نیست. البته اگر از اتفاقات بازی پرسپولیس با پیکان بگویید، در همه جای دنیا به خنده خواهید افتاد. چرا بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد؟

پایان نهایی لیگ بر دوش فدراسیون و سازمان لیگ است

وی افزود: زمانی که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پیکان میزبان بود اما کل ورزشگاه پرسپولیسی بود. حتی پیکان هم رختکن تیم میزبان را نداشت و این یک ظلم بود. دیدم وحید کلیچ مصاحبه کرد که این قهرمانی به پرسپولیس کمک نمی کند و این درست نیست. خودشان به این باور رسیده اند. من در این اتفاق فدراسیون و سازمان لیگ را مقصر می دانم چون اختیارات لازم را ندارند و این به ضرر فوتبال ماست.

احمدی با بیان اینکه چند بار هنوز مسابقات مقدماتی جام ملت ها و جام جهانی داریم و اگر لیگ درستی نداشته باشیم، طبیعی است که نتیجه نمی گیریم، گفت: من لیگ را به چشم تماشاگر می بینم. و امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را داشته باشد، قهرمان شود. دستاورد بعد از قهرمانی مجدد، بر شدت نظرات افزوده خواهد شد.

سپاهان لقمه آماده شده را پس داد

وی ادامه داد: سپاهان لقمه آماده شده را پس آورد. بعد از گلزنی مقابل ملوان آرام گرفتند و این یک سم بزرگ بود و متاسفانه به تساوی رسیدند. البته در بازی ملوان داور اشتباه کرد، سپاهان پنالتی نگرفت یا در بازی تراکتورسازی سپاهان داور مقابل سپاهان بود. به خاطر همین مشکلات است که می گویم قضات خیلی تاثیرگذار هستند. امیدوارم مشکل VAR حل شود. البته مطمئنم این مشکل به این زودی ها حل نخواهد شد. انشاءالله و ماشاءالله کار درست نمی شود.

سرمربی سابق سپاهان در پایان گفت: این دیدار برای نساجی بسیار مهم است زیرا در لیگ خیلی بد بودند. با این حال بازی با پرسپولیس راحت تر از سپاهان است زیرا نساجی در لیگ می ماند و نتیجه این دیدار تاثیری بر او نمی گذارد اما مس کرمان کاندیدای سقوط است و سپاهان در کرمان کار راحتی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید