آمریکا جز خیانت فایده ای برای ما ندارد

ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782027

حجت الاسلام شهابی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد خیانت های آمریکا به ملت ایران بوده ایم و آمریکا جز خیانت برای ما سودی نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عین الله شهابی در مراسم گرامیداشت هفته دانش آموز و روز دانشجو در گفت و گو با خبرنگار ما از گلستان، اظهار داشت: دانش آموزان در دهه 60 خوش درخشیدند و در دوران دفاع مقدس به نام نیک و ماندگار انقلاب اسلامی و کشور دفاع کردند. “. به سمت چپ.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: نوجوانان ما دیروز در دفاع مقدس حضور داشتند و نوجوانان امروز ما در کنار جوانان دانش آموز در دفاع از ارزش های انقلاب در میدان هستند و در دوران دفاع مقدس امروز حتی از جوانان دیروز قدرتمندتر شده اند. “

حجت الاسلام شهابی گفت: این روزها هجمه های دشمن زیاد شده و دشمن تلاش می کند مردم را از اطراف نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها متفرق کند.
وی گفت: امروز شاهد حضور خوب نوجوانان در برنامه های مختلف فرهنگی و دفاعی در کشور هستیم و تکلیف دانش آموزان ما سخت تر از گذشته است چرا که مقابله با دشمن بصیرت بیشتری می طلبد.

این مقام مسئول افزود: آمریکا شیطان بزرگی است و نمی توانیم با شیطان ارتباط برقرار کنیم. در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد حرکت جوانان بود و مهمترین خیانت آمریکا وجود سفارتی بود که در امور کشور جاسوسی می کرد و تلاش زیادی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشتند.

حجت الاسلام شهابی تاکید کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی نیز شاهد خیانت های آمریکا به ملت ایران بودیم. خیانت دیگر به درد ما نمی خورد و روند مذاکره با این کشور این را به ما ثابت کرده است.

وی افزود: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما و راه ما راه شهداست و راه کشور و انقلاب را مقام معظم رهبری تعیین می کنند و در راهی که ما را هدایت می کند گام برمی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید