برقراری ارتباط دو طرفه با افراد تاثیرگذار در دنیای وزنه برداری


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881303

نایب قهرمان و قهرمان المپیک در خانه وزنه بردار پیشکسوت 95 ساله;

به نایب قهرمان و قهرمان المپیک لندن از منزل آقای محمد ذهتاب برای خدمت در فدراسیون وزنه برداری مرخصی اعطا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی نایب قهرمان و قهرمان المپیک لندن با حضور در پردیس استاد محمد ذهتاب ضمن عیادت از این پیشکسوت ارزنده، از سوی وی مرخصی برای خدمت در فدراسیون وزنه برداری به آنان اعطا شد.

در این جلسه سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری خطاب به محمد ذهتاب گفت: با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و امید به یاری بزرگان و پیشکسوتان محترم در جاده ای قدم گذاشته ایم. پر از فراز و نشیب است و همه تلاش خود را می کنیم تا بتوانم وزنه برداری ایران را به جایگاه اصلی خود برگردانم.


ایناستاد زهتاب با ابراز خوشحالی از تغییرات در راس فدراسیون وزنه برداری گفت: حالا شما جوانان باید کار را ادامه دهید. واقعا خوشحالم که دو قهرمان با اخلاق در راس امور قرار گرفتند و فضایی برای دیگر پایتخت های وزنه برداری کشور باز شد تا فرصت خدمت پیدا کنند. این

پروفسور زهتاب که در 95 سالگی هنوز با شور و شوق از وزنه برداری صحبت می کند، توصیه های متعددی برای تیم جدید فدراسیون وزنه برداری داشت. وی گفت: در آموزش زبان انگلیسی به داوران ما کوشا باشید. ارتباط دو طرفه با افراد تاثیرگذار وزنه برداری جهان برقرار کنید و از این پس در نظر بگیرید که وزنه برداری ایران در المپیک بعدی (پاریس-2024) علاوه بر تولید وزنه برداران قابل اعتماد و سربلند، نماینده ای در بین داوران داشته باشد.

در پایان این دیدار صمیمانه سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمت صادقانه و شایسته بیش از نیم قرن استاد محمد ذهتاب تجلیل کردند و مجدداً از ایشان برای خدمت در سمت جدید مرخصی گرفتند. .


950f283a b629 4be2 94ec 57cf1b420680 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید