برقراری عدالت اجتماعی در جامعه یکی از ارکان اصلی ربع اسلامی است.


زمان: 19:31
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841577

احسان افتخاری گفت: تیم پزشکی سراج شامل 20 متخصص مرد و 20 پزشک است که در دکترین جهاد به مردم خدمت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان افتخاری مسئول گروه جهادی سراج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: رزمایش جهادی به دستور مقام معظم رهبری در البرز در حال برگزاری است که بزرگترین مبارزه با آمریکا برای خدمت به مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی در جامعه یکی از ارکان اصلی ربع اسلامی است، خاطرنشان کرد: تیم پزشکی سراج با متخصصین دندانپزشکی، روانشناسی، واکسیناسیون سیار و پزشک عمومی در خدمت مردم مظلوم و اقشار تحت پوشش امام زمان(عج) است. محله سجاد (ع) واقع در مسجد ولیعصر، حصارک سفلی کرج.

افتخاری افزود: تیم پزشکی متشکل از 20 متخصص مرد و 20 پزشک است که در دکترین جهاد به مردم خدمت می کنند.

این مسئول بیان کرد: رزمایش جهاد به مدت 10 روز در سراسر استان در حال برگزاری است و تیم تخصصی ما به عنوان کادر پزشکی در این رزمایش حضور دارند تا به افراد اعزام شده خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: خدمات ما از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت و تمامی خدمات درمانی کاملا رایگان و جهادی خواهد بود.

افتخاری گفت: مراجعانی که برای درمان نیاز به خدمات تخصصی پزشکی دارند توسط ما به بیمارستان معرفی می شوند و با هزینه بسیار کم درمان تخصصی می شوند.

این کارمند در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر واحد دندانپزشکی ما در مسجد مستقر است و کارهای سطحی مانند لایه برداری و پرکردن دندان را انجام می دهد، اما مشتریان برای عصب کشی و جراحی دندان به کلینیک دندانپزشکی هدایت می شوند تا با هزینه بسیار کم درمان شوند. رایگان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید