برقراری پرواز دو طرفه بین نوشهر و تهران پس از یک سال وقفه


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898182

رستم زرودی از برقراری پروازهای دو طرفه تهران – نوشهر پس از یک سال وقفه در فرودگاه این شهرک گردشگری غرب مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، رستم صفری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد، افزود: جمعه هفته جاری پرواز دو طرفه نوشهر به تهران با همکاری انجام می شود. قشم ایر با هواپیمای 100 نفره فوکر. مشخص شد این خط پروازی سال گذشته بنا به دلایلی غیرفعال شد و با اقدامات بعدی استاندار و مدیرکل شرکت فرودگاه های مازندران، این خط پروازی مجددا راه اندازی شد.

وی ضمن درخواست از مدیران اجرایی برای حمایت از این خط پروازی و انجام ماموریت های اداری در تهران با این خط، گفت: برای رفاه حال زائران امام رضا (ع) پرواز اضطراری به مشهد-نوشهر راه اندازی شد. وی ابتدا برای رسیدن به این خط پروازی عازم شد. پرواز دوم

فرماندار نوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران حق ندارند حتی در ایام تعطیلات و تعطیلات تلفن همراه خود را خاموش کنند، افزود: گاهی اوقات اورژانسی پیش می آید که نیاز به دسترسی به مدیر مربوطه دارد.

زرودی با ابراز گلایه از اینکه چرا دستگاه های اجرایی از یکدیگر شکایت می کنند، گفت: استاندار باید بین روسای دستگاه ها هماهنگی داشته باشد و او وظیفه دارد به این اختلافات پایان دهد، بنابراین درست نیست که روسا در دادگاه از یکدیگر شکایت کنند.

وی از دفاع مقدس به عنوان قطعه طلایی تاریخ یاد کرد و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی است که در اختیار ما قرار گرفته و باید شهدا را الگو قرار دهیم.




لزوم مشارکت تمامی یگان ها در برنامه های هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر نیز گفت: هفته دفاع مقدس اختصاص به سازمان و نهاد خاصی ندارد بلکه همه دستگاه ها باید همکاری و مشارکت داشته باشند.

مهرداد ابراهیم پور در ششمین جلسه شورای اداری نوشهر با تقدیر از حضور گسترده حضار در مراسم اربعین حسین نوشهر که به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش شد، تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه فرماندار، شهردار، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر ارگانهای مشمول کار. چنین برنامه خوبی برگزار شد.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس از نوشهر تاکید کرد: هفته دفاع مقدس منحصر به یک سازمان نیست و همه باید با کمک یکدیگر برنامه ها را پیش ببریم، در این روز طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار و فرمانده لشکر کربلا و در شهرها، فرمانداران و فرماندهان ارتش منطقه با خانواده شهدا دیدار خواهیم کرد.

مسئول سپاه نوشهر با اشاره به برگزاری یادواره 200 شهید از شهرستان نوشهر در 10 شهریور گفت: در بین این 200 نفر از همه رده ها اعم از سپاه، بسیج، ارتش و جهادگران حضور دارند.

ابراهیم پور اجرای برنامه در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس توسط نهادها را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: با توجه به توریستی بودن شهر، فضاسازی برای هفته دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است.

وی افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان کجور را از اقدامات خوب در هفته دفاع مقدس توسط بخشداری و شهرداری کجور برشمرد و گفت: یادمان ها باید به عنوان نماد و پرچم باقی بمانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید