برقراری پرواز از فرودگاه زنجان موضوع استقبال مردم است

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791242

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه برقراری پرواز مسافربری منوط به ملاقات مردم است، گفت: اگر پرواز برقرار شود اما مردم استقبال نکنند، دوباره تعطیل می شود و با این اتفاق پروازها از سر گرفته نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص برقراری پرواز مسافری از فرودگاه زنجان گفت: استاندار زنجان در هفته های اخیر رایزنی هایی را با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این جلسات قول هایی مبنی بر برقراری پرواز مسافری از فرودگاه زنجان داده شد، خاطرنشان کرد: منتظر هستیم تا با اقدام بیشتر استاندار و همکاری سازمان هواپیمایی بتوانیم پروازهای فرودگاه زنجان را از سر بگیریم. “

قاسمی برقراری پرواز مسافربری را منوط به ملاقات مردم دانست و افزود: اگر پرواز برنامه ریزی شده باشد اما مردم استقبال نکنند دوباره تعطیل می شود و برقراری پرواز به این راحتی امکان پذیر نیست.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: امیدواریم اصحاب رسانه و صاحبان صنعت گردشگری و آژانس های مسافرتی تلاش و فعالیت خود را در این زمینه افزایش دهند و با تشویق مردم، بستر لازم را برای پاسخگویی به پرواز فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد پرواز از فرودگاه زنجان باید مورد استقبال مردم قرار گیرد، گفت: امیدواریم فعالیت اصحاب رسانه و صاحبان آژانس های مسافرتی و مسافرتی فضایی برای تشویق مردم به استفاده از این بستر مطلوب برای هوا باشد. سفر کنید.”

قاسمی با بیان اینکه در صورت رونق پرواز مشهد به فرودگاه زنجان، پرواز عتبات را پس از آن دنبال می کنیم، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش پروازها بستر مناسبی برای سفر هوایی مردم از فرودگاه زنجان فراهم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید