بهسازی تنها فرودگاه خراسان غربی / برقراری پروازهای ویژه نوروزی در مسیر تهران


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816298

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای سبزوار گفت: پروازهای فوق العاده تهران و نوروز رویایی صبروار برای افزایش سفر و سهولت سفر در نوروز راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شادمان مدیر فرودگاه بین المللی شهدای سبزوار در گفت و گو با صبح توس با اشاره به سفرهای نوروزی پیش رو، 480 میلیون تن وام از فرودگاه ها و شرکت ناوبری هوایی ایران هزینه کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات سقف قسمت جنوبی ترمینال و سقف ایستگاه ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی شهدای سبزوار مقاوم سازی و بهسازی شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش پروازهای سبزوار و افزایش مسافران مستلزم ایجاد بستری برای حضور مسافران است خاطرنشان کرد: مساحت مناطق بهسازی شده در این فرودگاه 1500 متر مربع است.
وی افزود: همچنین به منظور استانداردسازی یک فرودگاه اضافی شهدای سبزوار، اولین مرحله عملیات تسطیح در اطراف سطوح پروازی آن انجام شد.

در حال حاضر دو پرواز این ایرلاین در مسیر سبزوار – تهران و برگشت انجام می شود که به نفع همشهریان، پروازهای ویژه نوروز از روز سه شنبه به این مسیر اضافه می شود.

شادمان با اشاره به اینکه فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان است، خاطرنشان کرد: این فرودگاه 328 هکتار وسعت دارد. باید از پتانسیل این فرودگاه برای خدمات رسانی به شهرهای غرب خراسان استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید