برنامه امتیازی استقلال ناقص است; یاماگا باید رو به جلو بازی کند

برنامه امتیازی استقلال ناقص است;  یاماگا باید رو به جلو بازی کند

فرد ملکیان درباره تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر گفت: استقلال می توانست بهتر بازی کند. البته این تیم حملات زیادی داشت اما آلومینیوم فقط در فاز دفاعی بود و با یک بازی بسته و تدافعی به دنبال امتیاز بود و به هدف خود رسید.

وی افزود: استقلال نیاز به بازی هماهنگ تری در خط حمله و هافبک دارد و بازیکنانی که در اختیار دارند می توانند موقعیت های بهتری برای گلزنی فراهم کنند. ساپینتو اجازه گلزنی نداشت.

ملکیان در ادامه تصریح کرد: به نظر من یاماگا اگر در خط جلو بازی کند خیلی بهتر از دفاع راست است. همچنین اگر ابوالفضل جلالی بیشتر در دفاع چپ بازی کند، حرکات استقلال در سمت چپ خطرناکتر خواهد بود، اما باز هم سرمربی حرف اول را می زند و سپس با توجه به تمرینات تاکتیکی بازیکنان تیم را انتخاب می کند، اما به نظر من باید این کار انجام شود. تغییر در ترکیب دائمی تیم

پوشان مهاجم اسبق آبی ها در پایان گفت: استقلال 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، این دو امتیاز قابل جبران است اما باید خیلی زود این تاخیر را جبران کنند. استقلال همچنان مدعی است و باید قدر امتیاز بازی های خانگی را بداند تا با اقتدار در جمع 100 تیم برتر قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید