برنامه ریزی دشمنان در حوزه آب و دارو و غذا ثمربخش نیست


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914729

حجت الاسلام طائب گفت: ایران با کشورهای منطقه با افزایش تعاملات دیپلماتیک 130 میلیون دلاری قرارداد امضا کرده است و دشمن با بی ثباتی و بلاتکلیفی داخلی به دنبال جلوگیری از اجرایی شدن این توافقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام طیب در همایش تبیین حقایق حوادث اخیر در جمع طلاب و روحانیون استان گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکمرانی جهانی را معرفی کرد. قطب در دست بلوک غرب بود، اما امام مدل دیگری از حکومت را به جهانیان ارائه کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی بلوک غرب و شرق و سلطه گران و سلطه گران را رها کرد هویت انقلاب اسلامی منطق جدیدی از حاکمیت را ارائه می دهد که به دنبال ایجاد حرکت اسلام سیاسی در جهان است. .

طیب گفت: به فضل الهی با پیشرفت 44 سال اخیر در اکثر زمینه ها از یک کشور واردکننده خالص به کشور صادرکننده محصولات مختلف تبدیل شده ایم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: دو ابرقدرت سیاسی در دنیا تمام توان خود را برای جلوگیری از این انقلاب به کار گرفتند و در جنگ تمام توان خود را به کار گرفتند تا جلوی این روند را بگیرند و هویت دیگر، پاسداری مقدس بود. شکل گرفت.

حجت الاسلام طیب گفت: دشمن از جریان غرب در داخل کشور حمایت کرد اما این انقلاب وارد مرحله دوم خود شده است.

وی به تشکیل داعش و گروه های منطقه ای دشمنان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: آن که پایان داعش را اعلام کرد سردار رشید اسلام سردار سلیمانی بود.

این مسئول گفت: با پیشرفت های علمی خود دستی در واردات سیم خاردار صنایع بزرگ پتروشیمی و … به دست آورده ایم.

طیب تصریح کرد: دشمن تلاش کرد جمهوری اسلامی را از دستیابی به توانمندی های علمی به ویژه در حوزه نانو و هسته ای باز دارد و به همین دلیل به دنبال برجام 1، 2 و 3 بود.

وی گفت: آمریکایی ها به دنبال محدود کردن انقلاب اسلامی بودند و به دنبال جلوگیری از توسعه ایران در خارج از مرزها بودند و سعی کردند ایران را مجبور به خام فروشی کنند و فقط غذا و دارو دریافت کنند و بدتر از آن نفت ارزان مبادله آب بگیرند.

این مسئول بیان کرد: از نظر میزان بارندگی دچار کم آبی هستیم و امسال سومین سال از نظر کاهش میزان بارندگی در 50 سال گذشته است و برنامه ریزی خوبی برای آب انجام شده است. مدیریت در کشور و شیرین سازی آب دریا و جنگ برای آب نیز در سال های آینده خواهیم گذشت.

طیب به جدایی نفت خام از مواد غذایی توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این اتفاق با حذف ارز ترجیحی رخ داد و درآمد حاصل از فروش نفت به یارانه مردم اضافه شد.

وی افزود: با اقدامات دولت شاهد کاهش واردات گندم هستیم و ادامه این روند منجر به خودکفایی کشور در گندم می شود و این نشان دهنده برنامه ریزی دشمنان است. در حوزه آب، دارو و غذا مؤثر نخواهد بود».

این مسئول تصریح کرد: تلاش دولت برای مبارزه با مافیای مواد مخدر است و به همین دلیل مقاومت وجود دارد و دشمن نیز می خواهد این حوادث رخ ندهد.

طیب گفت: زمانی که دشمن می خواهد پیشرفت انقلاب اسلامی را محدود کند، اما ارتباطات و تعاملات دیپلماتیک افزایش یافته و قراردادی به ارزش 130 میلیارد دلار با کشورهای منطقه منعقد شده است و برای اجرای آن امنیت و ثبات داخلی است. ضروری است و به همین دلیل آمریکایی ها به دنبال این بودند.» «این امنیت را نقض کنید.

وی گفت: کارهای بزرگی در کشور در حال انجام است و درست است که مشکلاتی مانند گرانی در کشور وجود دارد اما قطعا از این شرایط عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید