برنامه ریزی عمیق برای استعدادیابی در حال انجام است/ آینده درخشانی برای هندبال ایران داریم

زمان: ساعت 5:20 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792462

توضیحات سرمربی تیم هندبال جوانان در مورد شرایط تیمش

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران از شناسایی و رصد بازیکنان مستعد در مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و جوانان خبر داد و گفت: امیدوارم با سرمایه گذاری این استعدادهای جوان آینده درخشانی در هندبال داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سرگئی لیکولنکو، سرمربی تیم هندبال نوجوانان ایران درباره شرایط اردوی تیمش گفت: اردوهای تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا که قرار است 23 مردادماه برگزار شود به طور منظم ادامه دارد. . در همین راستا دو اردوی اخیر تیم جوانان در شوشتر و اصفهان برگزار شد و مهمترین هدف این دو اردو کسب تمرینات و تجربه لازم برای حضور در مسابقات بود.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف چند دیدار تدارکاتی در کمپ اصفهان با تیم های ذوب آهن، سپاهان و سپاهان نوین از لیگ برتر و همچنین با تیم های دوستانه گیتی و پرواز داشتیم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم.

لیکولنکو خاطرنشان کرد: اردوی بعدی تیم جوانان باید یک هفته مانده به برگزاری مسابقات بین المللی شوشتر در این شهرستان باشد و پس از آن وارد مسابقات این دوره از مسابقات خواهیم شد.

وی افزود: اکثر تیم هایی که در تورنمنت های دوستانه شرکت می کنند بیشتر به شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم خود علاقه مند هستند و چندان علاقه ای به نتیجه ندارند. مهم ترین هدف ما حل مشکلات و رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان است، اما چشم به بالاترین نتیجه هم داریم.

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران همچنین درباره مسابقات کشوری قهرمانی جوانان کشور که پس از دو سال وقفه به دلیل اپیدمی تاج در آذرماه امسال در یزد برگزار شد، گفت: 28 تیم در این مسابقات شرکت کردند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. بازیکنان خوب و مستعدی را دیده ام و امیدوارم با برنامه ریزی فدراسیون سرمایه گذاری خوبی روی این استعدادها شود تا آینده درخشانی در هندبال ایران داشته باشیم.

وی در پایان درباره مسابقات هشت جانبه جوانان اصفهان که با قهرمانی شاگردان فرازبام حیز دهداش به پایان رسید، گفت: رقابت خوبی بود اما احساس می کردم برخی از تیم ها برای دوره قبل آمادگی لازم را نداشتند و در نهایت تیم های حاضر در این رقابت ها برای دوره قبل آماده نبودند. البته ما بازیکنان زیادی را زیر نظر داشتیم تا در مسابقات آینده آنها را تماشا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید