همدلی بازیکن و مدیریت قوی؛ مس لیگ را بهتر کرد/ استعدادیابی و برنامه ریزی برای فوتبال پایه عامل موفقیت است


ساعت: 14:36
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879967

روایتی از عروج شیرین مدافع تیم فوتبال مس کرمان;

علی خلیلی گفت: اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; تیم فوتبال مس کرمان پس از سال ها شادی را برای شهر کرمان به ارمغان آورد و با صدرنشینی در جدول و صعود به لیگ برتر که پس از 8 سال تلخی و سختی اتفاق افتاد، ذائقه مردم روستا را شیرین کرد.

مس کرمان در سال های اخیر همواره در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر شکست خورده است، اما در این فصل با تلاش بازیکنان و کادر فنی، مدیریت بومی و استفاده از استعدادهای فوتبال استان کرمان، مس در راه است. در آستانه ثبت نام به افتخار بزرگ دیگری.

تیم مس کرمان نماد فوتبال مردم شهر کرمان محسوب می شود و یکی از نکات ویژه مس کرمان در این فصل استفاده از بازیکنان آکادمی باشگاه مس کرمان است که نشان از اشراف کامل کادر فنی تیم مس کرمان در روند فوتبال در این استان


از استعدادهای تیم فوتبال مس کرمان می توان به علی خلیلی جوانی ماشینی اشاره کرد که با او گفت و گو کردیم.

علی خلیلی جوانی ماهانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پسرم علی خلیلی در 27 دی ماه 1374 در شهر ماهان به دنیا آمد و در حال حاضر مدافع تیم مس کرمان هستم.

وی افزود: از جوانی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و وقتی از مدرسه به خانه می آمدم به زمین فوتبال ماهان می رفتم و بازی می کردم و با سماجت و علاقه ای که به فوتبال داشتم از سال 1365 به تیم جوانان مس پیوستم. و 1995-1997. من در لیگ یک بودم. در سال 1377-1378 مس شهربابک و در سال 1400 مس نوین در سال 1401 در لیگ مس کرمان نیز بازی کردم.

مدافع تیم مس کرمان افزود: از کودکی کوشا و علاقه مند به فوتبال بودم. من همیشه فوتبال بازی کرده ام. در اینجا جا دارد از آقای کولی زاده که اولین مربی من بودند و اصول اولیه فوتبال را به من آموختند تشکر کنم.


وی بیان کرد: واقعاً پیشرفت خوبی در فوتبال وجود دارد که امیدوارم ادامه پیدا کند و با حمایت بیشتر کادرفنی که وارد این عرصه شوند شاهد شکوفایی استعدادهای نهفته در ماهان باشیم چرا که در ماهان جوانان با استعدادی در عرصه فوتبال داریم. در کل اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود.

یکی از اعضای تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: معتقدم در این فصل بهتر از هر فصل دیگری برای مس بازی کردم و از نظر فنی چیزی برای تیم از دست ندادم و زمانی که در زمین بودم با بهترین عملکردم بازی کردم به همین دلیل وجدان. برای من تمیز است و از بازی خود راضی هستم.

وی گفت: در این دوره با همدلی کادرفنی و بازیکنان و مدیریت عالی فرزاد حسین هانی تیم مس کرمان پس از 8 سال موفق شد به لیگ برتر راه یابد.


خلیلی در پایان با تشکر از خانواده ام و همه کسانی که در کنار من بودند، خاطرنشان کرد: رسانه ها در هر زمینه ای می توانند در جهت رشد و تعالی مفید و موثر باشند و امیدوارم ورزش ما و همه مردم را فراموش نکنید. از کسانی که سعی می کنند فوتبال بازی کنند بسیار سپاسگزارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید