برنامه سپاهان برای جذب ستاره استقلال

برنامه سپاهان برای جذب ستاره استقلال

محمد محبی ستاره این فصل استقلال تابستان گذشته به صورت قرضی به این تیم آمد و در جمع بهترین بازیکنان آبی ها قرار گرفت و در این فصل خوش درخشید. محبی بازیکن سانتا کلارای پرتغال است و با آن باشگاه قرارداد دارد.

این تیم در این فصل به رده آخر لیگ پرتغال سقوط کرد و محبی نمی خواهد فصل آینده را در لیگ دسته دوم پرتغال سپری کند. با این حال ستاره استقلال دست خودش نیست و باشگاه پرتغالی برای او تصمیم می گیرد. هر باشگاهی که محبی را می خواهد باید با باشگاه سانتا کلارا مذاکره کند و این بازیکن را به صورت قرضی یا دائم به خدمت بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان به دنبال جذب این بازیکن است و می خواهد جلوتر از استقلال و محبی را به خدمت بگیرد. محبی که از سپاهان به فوتبال ایران صعود کرده، باید منتظر نتیجه مذاکرات دو باشگاه سپاهان و استقلال با سانتا کلارا باشد تا انتصاباتش برای سال آینده مشخص شود.

لازم به ذکر است که دو سال پیش سپاهانی ها با شهریار مقانلو که به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد دقیقاً به همین شکل قرارداد امضا کردند و پرسپولیس هر چه تلاش کرد نتوانست مغانلو را جذب کند و در واقع زور این کار را انجام داد. نرسیده به سپاهانی، پرسپولیس و مگانلو، این بار برای استقلال و در تاریخ محیبی.

دیدگاهتان را بنویسید