برنامه های سالگرد حماسه 18 دی در زنجان تشریح شد

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793826

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه های سالروز حماسه نهم دی در زنجان توسط دستگاه ها و ارگان های مختلف اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: 9 دی سالروز یک رویداد مهم برای کشور و انقلاب اسلامی و روز سرنوشت سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از حماسه روز نهم، ادامه داد: روز».

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی برای خنثی کردن این توطئه که عده ای تصمیم به براندازی نظام اسلامی گرفته بودند به خیابان ها آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: حماسه روز نهم در آن روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد زیرا حضور مردم عاشورایی در این حماسه در تاریخ کشور ماندگار شد و ما وظیفه دارید این عظمت و حضور باشکوه را خنثی کنید، توطئه های دشمنان دشمن و بصیرت و آگاهی مردم آن روز را یادآوری کنید.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مجموعه‌های انقلابی است که در حماسه 9 روزه جزو اولین‌ها بود، افزود: جلسات برنامه روز نهم در استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر و حفظ سلامت انسان ها، تجمعات در 9 دی ماه محدود بوده که بیشتر این برنامه ها در فضای مجازی و تبلیغات و فضای شهری بوده است.

سخنگو با اشاره به برگزاری مراسم 18 دی در زنجان در حسینه اعظم زنجان در ساعت 10 گفت: سخنگوی این مراسم حجت الاسلام رضایی مسئولیت فرماندهی معظم کل قوا در هوا و فضا را بر عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در برنامه 9 روزه زنجان از حاج مهدی رسولی تقدیر کرد و گفت: اجرای سرود و ارائه بیانیه و قطعنامه پایان این مراسم در زنجان است.

حجت الاسلام ناصر گفت: ایجاد فضای شهری و اجرای برنامه های بصیرتی در فضای مجازی از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت حماسه نهم دی در زنجان است.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش و سپاه استان نیز به مناسبت حماسه روز نهم موضوع جلسات خود را به ویژه در قالب شبکه شاد به حماسه خاطره نهم اختصاص دادند و به تشریح دلایل حضور مردم پرداختند.

این مسئول از حضور کارشناسان در رسانه ها و صدا و سیما خبر داد و افزود: سخنگو پیش از خطبه 10 دی ماه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان را نیز بر عهده داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دستگاه های فرهنگی نیز برنامه های مختلفی را اجرا می کنند و جلسات توجیهی برای فضاسازی دفاتر برگزار می کنند.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: با توجه به مصادف شدن نهم دی ماه با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه های متنوعی از سوی نهادهای کشوری به مناسبت دهه بعثت و مقاومت اجرا می شود که از جمله آنها می توان به برپایی نمایشگاهی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید