برنامه های عملیاتی با برنامه ریزی دقیق و اقدام انقلابی اجرا می شود

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783147

مراسم تکریم عماد تشکری و معارفه محمدرضا فلاحتی استانداران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور نمایندگان استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مراسم تکریم و معارفه مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که با حضور نمایندگان استان، محمدرضا فلاحتی سرپرست جدید اداره تعاون، کار برگزار شد. و رفاه اجتماعی در سخنانی گفت: از نظر اجتماعی به دلیل ارتباط با بخش زیادی از مردم به ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونی ها و بخش های مختلف اقتصادی و دستگاه های اجرایی؛ او خاص و خاص است.

وی افزود: عملکرد خوب این اداره می تواند در ارتقای رضایتمندی مردم و کمک به پیشرفت استان در توسعه عدالت تاثیر بسزایی داشته باشد.

فلاحتی با اشاره به اینکه نقش این اداره کل راهبردی است و جایگاه آن بر هیچکس پوشیده نیست خاطرنشان کرد: این وظیفه مدیران و کارکنان این مجموعه، تشکل ها و تعاونی های کارگری و کارفرمایی با برنامه ریزی دقیق، عالمانه و اقدام انقلابی است. و به اهداف این مجموعه دست یابید.

وی با بیان اینکه این مسئولیت با ارائه یک برنامه عملیاتی مدون مطابق برنامه عملیاتی وزارتخانه به اینجانب محول شد و در اجرای آن با تک تک مسئولان عالی رتبه کشور به گرمی دست می دهم: در حوزه منابع مالی و نیروی کار. ، پلمپ ها ساخته می شود اما یکی از نقاط قوت این دفتر وجود پرسنل متعهد و وظیفه شناس است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: به عنوان مدیر مجموعه از تک تک همکارانم حمایت می کنم تا برنامه هایی را که در حوزه های مختلف داریم اجرا کنیم.

وی در پایان گفت: سیاست حاکمیتی این است که بدون نگاه به سلیقه سیاسی و با تکیه بر شایسته سالاری پیش برویم و امیدواریم بتوانیم کارنامه موفقی در شأن استان یزد و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید