راه اندازی برنامه اجرایی و عملیاتی برنامه ریزی، استخراج و بازاریابی صنعتی هرمزگان

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800012

رئیس موسسه تحقیقات و تحقیقات بازرگانی اعلام کرد؛

تشکینی در سفر به استان هرمزگان از اجرای طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد تشکینی مسئول طرح برنامه ریزی صنعت، معدن و تجارت و رئیس موسسه تحقیقات و تحقیقات بازرگانی در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی به هرمز گفت: برنامه برنامه ریزی صنعتی یکی از مهمترین برنامه های کشور است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این برنامه با هدف تدوین پلان اجرایی و عملیاتی برای تمامی استان ها به تفکیک شهر می باشد.
وی دو موضوع اصلی را برای این برنامه مطرح کرد و افزود: بر اساس این برنامه پتانسیل و ظرفیت در حوزه صنعت، معدن، تجارت داخلی و خارجی در هر استان به تفکیک شهرستان ها در نظر گرفته می شود.
رئیس موسسه تحقیقات و تحقیقات بازرگانی گفت: بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت های مورد مطالعه سه چهار سال پیش، پروژه ها و طرح های اولویت دار برای هر منطقه و شهرستان تعیین می شود.
تشکینی بیان کرد: پروژه های نیمه تمام بالای 60 درصد، سایت های فعال قابل توسعه، فعالیت هایی که پتانسیل ایجاد فعالیت های جدید را دارند، احیای مینی راکدو، توسعه زیرساخت ها و نواحی صنعتی در طرح ها و پروژه های اولویت دار تا مرحله مورد علاقه. تحویل داده شده اند.
رئیس طرح برنامه ریزی صنعتی، معدنی و تجاری و رئیس موسسه تحقیقات و مطالعات بازرگانی وزارت صمت اعلام کرد: تا پایان سال جاری نسخه اولیه برنامه اجرایی و عملیاتی همه استان‌ها آماده شود. آماده ارائه توسط شهرستانها
وی خاطرنشان کرد: مکاتباتی با تمامی استان های صمت انجام شده است تا کمیسیونی برای بررسی چارچوب اولیه و اجرایی شدن طرح اجرایی تشکیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید