برنامه های 9 بعدی باید روشنگر و توضیح دهنده باشند

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790095

آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اکنون زمان بصیرت افزایی، بصیرت افزایی و تبیین است و برنامه های حماسی 9 دی باید در قالب این محورها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه ستاد به مناسبت حماسه بزرگ نهم دی و سالروز شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید علل را از بین برد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت عاشورا باید در حماسه روز نهم مورد توجه قرار گیرد، افزود: اکنون زمان افزایش بصیرت، روشنگری و تبیین است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: اکنون زمان حرکت های هیجانی است و جامعه نیازمند همدلی و هماهنگی است تا مشکلات موجود در جامعه به خوبی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت تبیین ابعاد مکتب حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که تا قبل از انقلاب و دوران انقلاب و جنگ ندیده بود، تاکید کرد و گفت: دارد.

آیت الله خاتمی گفت: باید با انرژی مضاعف و با انجام کار فرهنگی مناسب اهداف دشمن را در فضای مجازی تبیین کرد و با نقشه های دشمن مقابله کرد.

وی با اشاره به تغییر حکمرانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انتصاب حجت الاسلام موسی پور افزود: محورهای ولی فقیه در مدیریت حجت الاسلام موسی پور باید در برنامه ریزی ها مورد توجه این شورا قرار گیرد. “

امام جمعه زنجان گفت: برای ارائه مکتب حاج قاسم سلیمانی نیازمند اندیشه و اندیشه ایشان هستیم که باید در برنامه های سالگرد شهادت این رهبر بزرگ اسلام مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم پیگیری نام بزرگراه زنجان – تبریز به نام سرداران شهید استان و حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: سالگرد شهادت سردار دلا فرصت خوبی است. برای این قرار ملاقات

آیت الله خاتمی گفت: مراسم یادبود آیت الله شیخ نورالدین حیدری از علمای بزرگ زنجان بعد از ظهر فردا از ساعت 14:30 تا 16 در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین دوره مسابقات کتابخوانی در سردار دلها خبر داد و گفت: دومین برنامه تلاوت قرآن و نمایشگاه نقاشی و نقاشی از برنامه های پیش بینی شده در این حوزه است. “

آقای برنامه های دیگر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید