برنامه پلی آف و فینال لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918808

سازمان لیگ فدرال والیبال برنامه بازی های پلی آف لیگ برتر بانوان را اعلام کرد و قهرمان این رقابت ها روز جمعه 28 در باخمن مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر بانوان باشگاه های ایران با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق هدیه وارنا، پیکان تهران، جهانبین چهارمحال، ذوب آخان اصفهان، طلومر یزد، سایپا تهران آغاز شد. و سریک گنبد. جمعه 30 دسامبر به پایان می رسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه پلی آف لیگ برتر بانوان را اعلام کرد و بر این اساس در پایان مرحله گروهی تیم های اول تا چهارم جدول مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

به این ترتیب اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان روز یکشنبه 18 بهمن ماه در شهرهای تیم های اول و دوم جدول و بازی برگشت این مرحله روز یکشنبه برگزار می شود. 25 بهمن ماه در شهرهای تیم های سوم و چهارم جدول و در صورت نیاز از سومین دیدار روز جمعه مسابقات دور سوم طبق برنامه برگزار می شود.

دیدارهای مقدماتی و فینال لیگ برتر 1401 بانوان در قالب یک بازی روز جمعه 8 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود تا تیم های اول تا سوم این رقابت ها مشخص شوند.

دیدگاهتان را بنویسید