برنج دولتی با مجوز ستاد تنظیم بازار توزیع می شود


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904167

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

نعمت الله تقی پور با اشاره به اینکه برنامه منظمی برای توزیع برنج در بازار استان نداریم، گفت: سهمیه دولتی برنج بر اساس برنامه هایی که ستاد تنظیم بازار اعلام می کند توزیع می شود به عنوان مثال طرح عرضه در ماه های محرم. و صفر که مصرف آن در این ماه ها وساطت نذر مردم زیاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت الله تقی پور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران روغن خوراکی را خریداری و به کارخانه های روغن کشی می فروشد.


وی افزود: توزیع و نظارت بر بازار فرآورده های روغن خوراکی بر عهده اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیست.


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در امر فرآوری و توزیع روغن های خوراکی، سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه روغن سازان مسئولیت دارند.


تقی پور تصریح کرد: در واقع خرید روغن خوراکی بر عهده اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری است اما فرآیند فرآوری و توزیع آن بر عهده جهاد کشاورزی استان است.


وی خاطرنشان کرد: 17 کیلوگرم مصرف سالانه و یک کیلوگرم و 300 گرم روغن ماهیانه در چهارمحال و بختیاری مصرف می شود.


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه منظمی برای توزیع برنج در بازار استان نداریم، افزود: سهمیه دولتی برنج بر اساس برنامه های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار به این استان اختصاص می یابد. به عنوان مثال طرح انفاق در ماه های محرم و صفر به دلیل نذورات مردم مصرف آن در این ماه ها افزایش می یابد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید