برگزاری آزمون تقویتی و کنکور برای 2000 دانش آموز بسیجی استان زنجان

ساعت: 17:38
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786161

این را جانشین انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد

وارث سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج استان زنجان گفت: برای دو هزار نفر آزمون تقویتی و کنکور توسط بسیج استان زنجان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل طهماسبی امروز در هفتمین جشنواره بسیج علم و فناوری استان زنجان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای راه علم اظهار داشت: شهید مجید شهریاری افتخاری برای استان و شهرستان است. زنجان.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری می فرمایند: بسیج جزء مردم است و نباید مصالح مردم را فراموش کنیم. در این راستا طرح ها را با شعار بسیج مردمی دنبال می کنیم.

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در هفته بسیج در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، بسیج سازندگی و… برنامه های خوبی خواهد بود، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها جشنواره علم و فناوری است که ایشان در بسیج علمی هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در انتشار اخبار و برنامه های بسیج کمک خوبی برای ما کردند، افزود: با توجه به محدود بودن مخاطبان این برنامه در صورت پوشش این برنامه هزاران نفر از این برنامه استفاده خواهند کرد.

طهماسبی با بیان اینکه از استان زنجان برنامه های علمی زیادی در بسیج در حال پیگیری است، افزود: اولین موضوعی که مقام معظم رهبری در بیانات گام به گام خود به آن اشاره می کنند بحث علم و اهمیت آن است.

وی با اشاره به اینکه رهبری می فرمایند: ما تا آخر عمر از مسائل علمی دفاع می کنیم، گفت: رهبری طولانی ترین جلسات، اهل علم و فرهنگ هستند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه رهبری بیانات زیادی داشته و تاکیدی بر روی این بیانات نداشته اند، خاطرنشان کرد: رهبری بر بیانیه گام دوم تاکید دارند. و این وظیفه ماست که آن را تشدید می کند، به ویژه در زمینه علم.

وی با اشاره به کارهایی که بسیج در خصوص بیانیه گدوم انجام داده است، ادامه داد: بیانیه گادوم به عنوان یک سند راهبردی ده ساله که ده سال است به تصویب مدیریت رسیده است.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج طبق سند ده ساله برای موضوعات مختلف برنامه تهیه کرده است، افزود: بخش استانی این سند در مورد گروه های علمی، آموزشی، سازندگی، جهادی، دفاعی و امنیتی این برنامه به ما ابلاغ شده است. و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج یک حوزه فراکسیونی است گفت: به هر حال ما به کار دولت کمک کرده ایم.

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه های مختلف گفت: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی و عملیات بزرگ فرهنگی اعزام چند هزار نفر به اردوی زیارتی راهیان نور آسیب های اجتماعی برنامه های خوب برای امسال و سال آینده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای علمی برای بیش از 300 بسیجی گفت: در سطح 22 پایگاه علمی برای بیش از 2000 نفر در قالب کلاس های استحکامات و معدن خدمات علمی و آموزشی ارائه می شود.

طهماسبی با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی و مهارتی در حوزه های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی گفت: حمایت های مادی و معنوی از کمک های بلاعوض برای ساخت نمونه اولیه پروژه ها و ارائه آن به دستگاه های تعاون و تجاری سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 ایده فناورانه از بسیجیان مبتکر و مبتکر استان را اجرا کرده ایم، تصریح کرد: مرکز رشد جدید در ساختمان ناحیه زنجان با حضور 8 شرکت فناوری بسیج در حوزه الکترونیک، آسانسور و مکانیک در بیش از 10 شرکت فعال در این حوزه. پروژه های مبتنی بر دانش جدید را اضافه کردیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه راه اندازی مرکز رشد شهدای خدابنده با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان با ظرفیت حمایت و پشتیبانی از 6 شرکت از واحد فناوری بسیج در این برنامه خاطرنشان کرد: : تکمیل و راه اندازی 100 پژوهشگاه و توانمندسازی در سطح مقاومت بسیج از جمله برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه 20 طرح پژوهشی از استان زنجان در جشنواره ملی علم و فناوری رتبه اول را در بین استان ها کسب کردند، افزود: از بین 200 طرح ملی 2 طرح از استان زنجان به عنوان برترین طرح ها انتخاب شدند.

طهماسبی با اشاره به رتبه برتر پژوهش سرای بسیج دانش آموزی در بین سایر پژوهشگاه ها، گفت: تشکیل هسته های حل مسئله برای احصای مشکلات استان زنجان به ویژه در حوزه کشاورزی در دستور کار قرار دارد و 10 مورد است. مشکلات کشاورزی استان

وی با بیان اینکه بسیج در هر جایی که حضور داشت به نظام کمک کرد تا با روحیه بسیجی و انقلابی کار کند، تصریح کرد: سپاه استان زنجان آماده همکاری با همه نهادهای کشوری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید